Varamedia logo
20+

Google Ads 75 euro promo nodig? Ontdek hoe je deze korting snel vindt

Wil jij met Google Ads aan de slag? Zorg dan dat je mooie kortingen niet misloopt waarmee Google je overtuigt om van haar advertentieplatform gebruik te maken. In deze pagina lichten de experts van ons Google Ads Agency je toe hoe je onmiddellijk je eerste korting te pakken krijgt bij Google advertenties!

Je bent hier:
Google Ads 75 euro promo nodig?

Waarom Google Ads je 75 euro cadeau schenkt

Als je je SEA-advertentiebudget een boost wilt geven, is zo’n promocode mooi meegenomen. Via dit stappenplan vind je altijd en overal een nieuwe promocode, ook al heb je eerder al gebruik gemaakt hiervan of zijn je oude promocodes vervallen.

Google Ads 75 euro promo nodig-sea-varamedia

Het is namelijk zo dat Google Ads deze promocode van 75 euro voornamelijk stuurt naar specifieke mensen, bijvoorbeeld startende ondernemers of startende adverteerders. Als je ooit al van zo’n code hebt gebruik gemaakt, zal je dus niet zo gemakkelijk meer opnieuw in de doelgroep zitten van Google Ads. Het gevolg is dus dat dergelijke kortingscodes niet meer naar jou worden gestuurd. Je krijgt geen mailtjes of advertenties meer te zien van Google Ads waarin ze je proberen overtuigen om Google advertenties op te starten met 75 euro korting.

Tot vandaag – de dag waarop je onze geheime omweg ontdekt om alsnog 75 euro krediet te krijgen van Google.

Het geheim? De Facebook advertenties van Google Ads.

Laten we starten.

Neem contact op met Varamedia voor meer informatie

Stappenplan voor 75 euro coupon van Google Ads

1: bezoek de Facebookpagina van Google Ads

2: zoek naar de module ‘pagina transparantie’ en klik hier op ‘See All’. 

Google Ads 75 euro promo nodig-sea-varamedia

3: Klik op ‘Go to Ad Library’ of ‘Ga naar Advertentiebibliotheek’

Google Ads 75 euro promo nodig-sea-varamedia

4: TADAA! Hier vind je alle advertenties van Google Ads waarin zij een korting van 75 geven. Klik hier op één van de advertenties en daarna word je omgeleid naar een pagina waarop je je kan registreren voor je tegoed van 75 euro Google Ads advertentiebudget. Deze couponcode kan je vervolgens in je Google Ads advertentieaccount omwisselen voor je advertentietegoed.

Conclusie

Om 75 gratis advertentie-euro’s te krijgen voor Google Ads moet je creatief zijn. Gelukkig bestaan er de Facebook-transparantietools die je precies tonen welke advertenties Google Ads allemaal gebruikt voor haar doelgroep. Je kan dus altijd de juiste promotiecode vinden voor 75 euro, ook al ben jij niet in de doelgroep van Google Ads. 

Wil je bovenaan staan in Google zonder te betalen? Contacteer dan Varamedia: wij zijn specialisten in SEO en houden – net als jij – niet van betalen voor hoge posities in Google.

Interesse om het maximale uit Google Ads te halen? Contacteer ons

5/5

Meer dan +40 tevreden klanten

Topresultaten met Google Ads boeken?

Gerelateerde artikels

SEA

Google Ads Specialist

Zoek je een Google Ads specialist met expertise in succesvolle SEA-advertenties via Google Ads en/of Bing Ads? Varamedia heeft een deskundig Google-team en gespecialiseerd Bing-team voor je klaarstaan. Wij specialiseren ons in:

  • Google Ads technisch opzetten / beheren / monitoren
  • Succesvolle landingspagina's creëren en bijsturen
  • KPI's opvolgen: rendement en conversies monitoren

 

Met de Google Ads specialisten van Varamedia wordt jouw Google verhaal een pak aangenamer: je krijgt meer zekerheid van succes.

SEA

Conversietracking – Wat zijn de voordelen en hoe zet je het klaar?

Conversietracking ook wel conversion tracking genoemd is een zeer krachtig hulpmiddel waarmee u kunt nagaan hoe goed uw SEA-advertentie campagne is in het genereren van essentiële acties of gegevens voor uw bedrijf. Met de gegevens die door Google Ads conversion tracking worden geregistreerd, kunt u vaststellen welke onderdelen van uw campagne wel en niet werken, zodat u uw offertes, advertentietekst en zoekwoorden kunt optimaliseren. In dit artikel bespreken we hoe je conversietracking precies doet.

SEA

Hoe gebruik je Google Ads voor nieuwe producten?

Hoe target je mensen met Google Ads als ze jouw product nog niet kennen? Het is niet evident... Niemand kent jouw (nieuwe) product en mensen gaan dus bijgevolg ook niet online op zoek waardoor je online niet direct kan verkopen. Hoe je toch voor awareness en voor SEA-advertenties zorgt bij potentiële klanten lees je in dit artikel.

SEA

CPC – Cost Per Click

De CPC of Cost-Per-Click is de prijs die je betaalt voor een klik in SEA-advertentieplatformen die werken op basis van veilingen (Google Ads, Facebook, Instagram en andere vormen van Social Media Marketing).

SEA

CPL – Cost Per Lead

CPA of Cost per Lead is de prijs die je betaalt in SEA-advertenties per lead. Leadgeneratie kan gaan over een actie die aantoont dat een potentiële klant interesse heeft in jouw product of dienst. Dat kan bijvoorbeeld een telefoontje, een e-mail of in de ideale omstandigheid een ingevuld contactformulier. In dit artikel bespreken we alles dat je moet weten over dit onderwerp.

SEA

CPM – Cost Per Mille

De CPM of Cost-Per-Mille zijn de kosten die je betaalt per duizend impressies in SEA-advertenties en bij adverteren op social media. Een impressie wordt gemeten van zodra je advertentie op het scherm van de gebruiker wordt geladen - maar daarom ben je nog niet gezien.

De biedstrategie hier zal een Cost Per Impression zijn. Deze wordt steeds uitgedrukt in Cost Per Mille (CPM): kost per 1000 impressies.

Op online marketing platformen zoals Google Ads, Facebook en vele anderen kun je op verschillende manieren betalen voor reach. Hoe dit werkt en wat de verschillen zijn, bespreken we in dit artikel.

SEA

Bing Ads vs Google Ads

Wat is het verschil tussen Bing en Google ads? In dit artikel kom je o.a. meer te weten over de voor en -nadelen van beiden.

SEA

CR – Conversieratio

Het conversieratio of conversiepercentage, is één van de meest gebruikte cijfers om het succes van jouw website te meten. Dit in de marketingwereld veelgebruikt ratio drukt het percentage conversies uit die gebeuren ten opzichte van het totaal aantal bezoekers op jouw website.

Er zijn een aantal technieken die kunnen leiden tot conversie optimalisatie, bijvoorbeeld het toevoegen van testimonial video's aan je landingspagina's. Wil je weten hoe je jouw conversieratio kan verhogen? Dat lees je in dit artikel.

SEA

Google Ads Agency / SEA Marketing Agency

Met Varamedia zijn wij dagelijks bezig met search marketing. Google Ads is één van de biotopen waarmee we opstaan en gaan slapen. Maar onze diensten omvatten meer dan enkel het correct draaien van Google Ads campagnes: wij kijken vooral naar rendement.

Interesse om het maximale uit Google Ads te halen? Contacteer ons

Het contactformulier voor op de pagina's /contact, /diensten, ...

Voor + achternaam(Vereist)
Varamedia logo
Klaar voor een nieuwe samenwerking?