Varamedia logo
20+

Google Ads specialist

Zoek je een Google Ads specialist met expertise in succesvolle SEA-advertenties via Google Ads en/of Bing Ads? Varamedia heeft een deskundig Google-team en gespecialiseerd Bing-team voor je klaarstaan. Wij specialiseren ons in:

  • Google Ads technisch opzetten / beheren / monitoren
  • Succesvolle landingspagina's creëren en bijsturen
  • KPI's opvolgen: rendement en conversies monitoren

 

Met de Google Ads specialisten van Varamedia wordt jouw Google verhaal een pak aangenamer: je krijgt meer zekerheid van succes.

Je bent hier:
Google Ads Specialist

De voordelen van een Google Ads expert

Veel bezoekers op jouw website wilt weinig zeggen als je een slechte conversieratio hebt. Varamedia focust enkel op échte leadgeneratie. Want Google Ads kan je duur komen te staan als je énkel naar traffic kijkt, Cost-Per-Lead Strategieën staan bij ons centraal.

Freelance Google Adwords / Ads specialist

Google Ads Specialist-sea-varamedia

Als freelance Google Adwords / Ads specialist zijn wij al sinds 2010 actief in de boeiende wereld van Search Engine Advertising (SEA). Sterker: Varamedia is ontstaan vanuit de Google Ads wereld met tientallen websites in leadgeneratie en e-commerce die op de dag van vandaag nog altijd actief en succesvol zijn. Aan de hand van doelen, budget en wensen gaan wij met jou een op maat gemaakte Ads strategie uitwerken.

Google Ads bureau voor leadgeneratie

Google Ads Specialist-sea-varamedia

Als Google Ads Bureau kennen wij de markt van zoekwoord-marketing van binnenuit en helpen diverse adverteerders met hun Click-through rate (CTR) en Return on Ad Spend (ROAS). Het resultaat is altijd hetzelfde: gevoelige omzetstijgingen via dit interessante marketingkanaal.

We bieden de volgende Google Ads diensten aan die je helpen met meer clicks te krijgen, je traffic op jouw website verhoogt en nieuwe klanten creëert :

  • Google Ads strategie: planning en uitvoering
  • Een diepgaande analyse van jouw concurrenten
  • Aanmaken van Ads en optimalisatie 
  • Conversietracking en optimalisatie tips
  • Diepgaand zoekwoord onderzoek
  • Advertentie campagne tracking
  • Rendement opvolgen en rapporteren
  • Consulting en geregelde feedbackmomenten 
  • Onderzoek naar nieuwe Marketing opportuniteiten

Neem contact op met Varamedia voor meer informatie

Kies je voor SEA of SEO?

Naast freelance Google Ads (SEA), specialiseren we ook in Search Engine Optimization (SEO). Wil je weten wat het verschil precies is? Dat leggen we hier uit.

We werken direct met jouw bedrijf om realistische Google Ads doelen te bereiken met jouw unieke situatie en advertentie budget. Om dat te doen onderzoeken wij de doelgroep die jouw bedrijf moet targetten, en we helpen jou met het bereiken van nieuwe klanten in potentiële markten.

We gebruiken deze online marketing technieken en strategieën: 

  • Smart bidding voor maximale efficiëntie 
  • Display Ads – dit is een uitstekende manier om conversies te creëren 
  • Dynamische Search Ads die helpen bij het zoeken van non-merk keywords
  • Conversietracking om de kwaliteit van jouw leads te meten

Onze PPC team combineert de nieuwste advertentie technieken, voortdurende optimalisatie met een obsessie voor leadgeneratie zodat je het meeste haalt uit je Google Ads budget.

Bij Varamedia verwachten we niet dat je tevreden bent met eenvoudige statistieken. We leveren inzichten in het meten van échte leads!

Leadgeneratie specialist voor Google Ads nodig?

Via dit formulier treed je rechtstreeks in contact met onze expert in Leadgeneratie via Google Ads. Het eerste advies is altijd gratis. Zou je ook graag een Leadgeneratie Audit willen ontvangen? Dit is een gratis service om elkaar beter te leren kennen. Vraag deze Audit aan via het menu op de website!

Interesse om samen te werken? Contacteer ons

5/5

Meer dan +40 tevreden klanten

Ook zulke resultaten boeken?

Gerelateerde artikels

SEA

Youtube adverteren

Op Youtube Adverteren is makkelijker dan je denkt. Reclame op Youtube is niet enkel voor grote bedrijven met een groot SEA-advertentie budget. Geloof je ons niet? Blijf dan zeker lezen.

SEA

Bing Ads vs Google Ads

Wat is het verschil tussen Bing en Google ads? In dit artikel kom je o.a. meer te weten over de voor en -nadelen van beiden.

SEA

Concurrenten targetten op Google Ads?

De naam van je concurrenten targetten, waarom zou je dat niet doen? Is het slim en mag het wel? Dit artikel bevat alle informatie die je moet weten.

SEA

Wat zijn Google zoekwoorden?

Een Google Ads zoekwoord wordt ook wel eens keyword genoemd, dat zijn woord(en) waarop een adverteerder biedt. Wanneer iemand naar die keywords zoekt, dan verschijnen gerelateerde SEA-advertenties bovenaan je search engine.

SEA

CPL – Cost Per Lead

CPA of Cost per Lead is de prijs die je betaalt in SEA-advertenties per lead. Leadgeneratie kan gaan over een actie die aantoont dat een potentiële klant interesse heeft in jouw product of dienst. Dat kan bijvoorbeeld een telefoontje, een e-mail of in de ideale omstandigheid een ingevuld contactformulier. In dit artikel bespreken we alles dat je moet weten over dit onderwerp.

SEA

Hoe genereer je leads via Google Ads

Hoe genereer je leads via Google Ads zonder advertentiebudget te verspillen? En is het in deze tijden met veel concurrentie nog mogelijk om succes te hebben met leadgeneratie via Google Ads, als je beschikt over een klein budget?

Het kan zeker, maar dan moet je keuzes durven maken en het online advertising-spel slim en creatief spelen. Wij geven je 7 tips die ervoor zorgen dat jij wel succes hebt via Google Ads met een klein budget.

SEA

CTA – Call To Action

Een Call-To-Action (CTA) is meestal een knop of banner die de bezoeker aanspreekt en haar of hem tracht te overtuigen om te klikken, een aankoop te doen, een registratie te doen of een e-mailadres op te geven (denk aan een nieuwsbrie-inschrijving). Zeker bij SEA-advertenties (zoals Google Ads) is een CTA belangrijk om de juiste leads aan te trekken.

SEA

Wat is Google Ads met Artificiële Intelligentie?

Gaat artificiële intelligentie de jobs overnemen van manuele SEA-campagnes? In dit artikel bekijken we of AI de menselijke elementen kunnen overnemen in Google Ads campagnes.

SEA

Hoe goed werkt Google Ads?

Om te kunnen weten hoe goed je Google Ads werkt, is het misschien beter dat we eerst een paar vragen beantwoorden. Vragen zoals, werken SEA-advertenties even goed voor het ene andere product/bedrijf als voor een andere? Waarom werken Google-Ads en wat is het budget van een advertentiecampagne? Dat bespreken we in het artikel hieronder.

Interesse om samen te werken? Contacteer ons

Het contactformulier voor op de pagina's /contact, /diensten, ...

Voor + achternaam(Vereist)
Varamedia logo
Klaar voor een nieuwe samenwerking?