Varamedia logo
20+

SEA (Search Engine Advertising): scoor hoog in Google met advertenties

Met Google Ads SEA marketing campagnes koop je webverkeer op bepaalde belangrijke zoekopdrachten voor je niche. Er zijn verschillende redenen waarom Google Ads heel doeltreffend is als lead generator of als motor van e-commerce.

Je bent hier:

Google Ads SEA Consultants​

Wil je met SEA online marketing toepassen voor je bedrijf? Google Ads zal hier wellicht een belangrijk deel van uitmaken.

Hoewel de Cost-Per-Click campagnes van Google Ads nogal complex zijn om op te zetten, biedt dit marketingkanaal enorm veel mogelijkheden voor ambitieuze bedrijven.

Onze SEA Consultants zijn ervaren met de moeilijkste uitdagingen in Google Ads of Bing Ads. Wij maken elke campagne rendabel, zelfs in sectoren met een heel hoge CPC en hoge concurrentiegraad.

Wil je graag starten met Google Ads? Klik dan hier (ads.google.com)

Varamedia gebruikt AI voor Google Ads beheer

Het gespecialiseerd Google Ads team van Varamedia gebruikt alle moderne technologie voor succesvol advertentiebeheer.

Eén van onze favoriete tools is een PPC-management tool die hieronder wordt toegelicht in een video door onze zaakvoerder.

Met onze Google Ads tools creëren wij een groter rendement dan andere marketingbureaus.

Lees bijvoorbeeld onze testimonials als “Voor massaal veel leads moet je bij Varamedia zijn” of “Varamedia is mijn geheim” op onze casespagina.

Dankzij onze tools én onze expertise kunnen resultaten heel nauwkeurig gaan voorspellen. Wil jij succesvol zijn met Google Ads? Contacteer ons SEA-team.

Voordelen

Google is voor veel mensen het startpunt waar hun zoektocht naar nieuwe producten of diensten start.

Google Ads is alleen duur als u het verkeerd instelt. Door rekening te houden met belangrijke parameters als Kwaliteitsscore, wordt Google Ads een bijzonder rendabel en goedkoop marketingkanaal.

Elke eurocent wordt gemeten. We weten tot in het kleinste detail wat rendeert en welke campagne extra aandacht kan gebruiken.De ROI stijgt parallel met alle campagne-optimalisaties.

sea-sea-varamedia

Bekijk meer informatie over onze Google Ads diensten!

Veelgestelde vragen over Google Ads

Wil je weten of Google Ads kan helpen bij je online marketing ? Lees wat Google Ads precies is en hoe je met Google meer leads genereert voor jouw business of product.

Bieden in Google Ads moet je zien als een soort veiling voor de toppositie in Google Search. Wil je beginnen met een succesvolle Google SEA-advertentie campagne?
Tip: vraag onze gratis Online Marketing Audit aan om een compleet beeld te krijgen van de beste digitale marketingkanalen voor uw bedrijf en sector.

Een Google Ads Remarketing strategie nodig? Bieden in SEA-advertenties moet je zien als een soort veiling voor de toppositie in Google Search. Wil je succesvolle Google-advertentie campagnes leren maken voor remarketing? Tip: vraag onze gratis Online Marketing Audit aan om een compleet beeld te krijgen van de beste digitale marketingkanalen voor uw bedrijf en sector.

Hoe target je mensen met Google Ads als ze jouw product nog niet kennen? Het is niet evident… Niemand kent jouw (nieuwe) product en mensen gaan dus bijgevolg ook niet online op zoek waardoor je online niet direct kan verkopen. Tip: Via onze Online Marketing Audit tool krijg je een compleet beeld van de beste digitale marketingkanalen voor uw bedrijf en sector.

Hoe target je mensen met Google Ads als ze jouw product nog niet kennen? Het is niet evident… Niemand kent jouw (nieuwe) product en mensen gaan dus bijgevolg ook niet online op zoek waardoor je online niet direct kan verkopen. Tip: Via onze Online Marketing Audit tool krijg je een compleet beeld van de beste digitale marketingkanalen voor uw bedrijf en sector.

Conversietracking is een zeer krachtig hulpmiddel waarmee u kunt nagaan hoe goed uw SEA-advertentie campagne is in het genereren van essentiële acties of gegevens voor uw bedrijf.  Tip: vraag onze Online Marketing Audit aan om een compleet beeld te krijgen van de beste digitale marketingkanalen voor uw bedrijf en sector.

Een Google Ads zoekwoord of keyword zijn woord(en) waarop een adverteerder biedt. Wanneer iemand naar die keywords zoekt, dan verschijnen gerelateerde SEA-advertenties bovenaan je search engine. 

Waarom zou je niet op het merknaam van je concurrenten targetten in Google Ads? Lijkt een makkelijke keuze maar er zijn hier ook gevaren. Tip: vraag onze Online Marketing Audit aan om een compleet beeld te krijgen van de beste digitale marketingkanalen voor uw bedrijf en sector.

Zal Artificiële Intelligentie de menselijke elementen zullen overnemen in Google Ads campagnes? Het antwoord is: ja en neen. AI is belangrijk in Google maar manueel en strategisch werk door een marketingexpert blijft cruciaal om geen advertentiegeld te verspillen.

Smart bidding is een nieuw concept geïntroduceerd door Google Ads en maakt gebruik van artificiële intelligentie

Display Ads, ook gekend als banner advertisement is het tonen van advertenties via diverse afbeeldingen. Ze zijn heel effectief manier om meer mensen te bereiken. 

Frequency caps beperken het aantal keer dat een advertentie door een website bezoeker kan bekeken worden binnen een bepaalde periode. 

Hoe bereik je de beste advertentiepositie met Google Ads?” Dit is een vraag die vele bedrijven en personen zich vaak stellen. Maar is dit wel een logische vraag?

Het doel zou niet op de bovenste positie staan mogen zijn. Het is best mogelijk dat je het meest winstgevend bent als je op de bovenste positie staat, maar het is vaak niet zo. De meest winstgevend plek is meestal niet de bovenste.

Is Google Ads voor kleine zaken ook nuttig als je maar een kleine marge hebt op jouw diensten of producten? Afhankelijk van de brutomarge op je verkopen én de online concurrentie is het antwoord hierop ja of neen. Neem contact met ons op om tijdens een eerste gratis consultatiegesprek samen te kijken welke aanpak het best is voor uw zaak.

Bodaanpassingen zijn cruciaal bij het opstellen van advertenties binnen in  het platform van Google Ads. Met bodaanpassingen kan je meer of minder advertenties weergeven. 

Google Search Partners is een netwerk van verschillende pagina’s en bedrijven die met Google samenwerken om advertenties weer te geven. Je kunt clicks kopen van Google Ads via het netwerk van zoekpartners, waarna je advertenties worden weergegeven op deze pagina’s die deel uitmaken van het netwerk. 

Om te kunnen weten hoe goed je Google Ads werkt, is het misschien beter dat we eerst een paar vragen beantwoorden. Vragen zoals, werken advertenties even goed voor het ene andere product/bedrijf als voor een andere? Waarom werken Google-Ads en hoeveel kost een advertentie campagne?

sea-sea-varamedia

Wil je bovenaan in Google staan met SEA? Contacteer ons

5/5

Meer dan +40 tevreden klanten

Kies Varamedia als jouw SEA Expert

Gerelateerde artikels

SEA

CPC – Cost Per Click

De CPC of Cost-Per-Click is de prijs die je betaalt voor een klik in SEA-advertentieplatformen die werken op basis van veilingen (Google Ads, Facebook, Instagram en andere vormen van Social Media Marketing).

SEA

Waarom je best Google Ads bodaanpassingen gebruikt

Bodaanpassingen zijn cruciaal bij het opstellen van SEA-advertenties binnen in het platform van Google Ads. Met bodaanpassingen kan je meer of minder advertenties weergeven. Welke voordelen dit heeft voor je advertentie campagne, lees je in dit artikel.

SEA

Google Ads met een klein budget

Wil je Google Ads inschakelen met een klein budget? Lees dan deze tips hoe je het maximale uit Google kan halen, zelfs als je niet het grootste marketingbudget hebt!

SEA

Concurrenten targetten op Google Ads?

De naam van je concurrenten targetten, waarom zou je dat niet doen? Is het slim en mag het wel? Dit artikel bevat alle informatie die je moet weten.

SEA

ROAS – Return on advertising spending

Een Return On Advertising Spending (ROAS) is een advertentieformule die de effectiviteit van een online marketing campagne meet. Een ROAS helpt adverteerders te bepalen welke methodes werken. Zo weet je welke SEA-advertentiecampagnes je moet verbeteren. Bij ROAS gaat het dus om je advertentie-budget.

SEA

CR – Conversieratio

Het conversieratio of conversiepercentage, is één van de meest gebruikte cijfers om het succes van jouw website te meten. Dit in de marketingwereld veelgebruikt ratio drukt het percentage conversies uit die gebeuren ten opzichte van het totaal aantal bezoekers op jouw website.

Er zijn een aantal technieken die kunnen leiden tot conversie optimalisatie, bijvoorbeeld het toevoegen van testimonial video's aan je landingspagina's. Wil je weten hoe je jouw conversieratio kan verhogen? Dat lees je in dit artikel.

SEA

Hoe gebruik je Google Ads voor nieuwe producten?

Hoe target je mensen met Google Ads als ze jouw product nog niet kennen? Het is niet evident... Niemand kent jouw (nieuwe) product en mensen gaan dus bijgevolg ook niet online op zoek waardoor je online niet direct kan verkopen. Hoe je toch voor awareness en voor SEA-advertenties zorgt bij potentiële klanten lees je in dit artikel.

SEA

Is Google Ads ook nuttig voor kleine zaken?

Is het nuttig om Google Ads te gebruiken, ook al ben je een klein bedrijf? In dit artikel geven we meer informatie.

SEA

Wat zijn Display Ads?

In de wereld van online marketing in Google spelen Display Ads een flinke rol voor bedrijven die willen excelleren met remarketing. Met kleurrijke banners kan je met display ads de ultieme marketingmix maken. Maar laten we even terugspoelen: wat zijn Display Ads nou eigenlijk en waarom zijn ze zo belangrijk voor bedrijven die willen opvallen online?

Wil je bovenaan in Google staan met SEA? Contacteer ons

Het contactformulier voor op de pagina's /contact, /diensten, ...

Voor + achternaam(Vereist)
Varamedia logo
Klaar voor een nieuwe samenwerking?