Google Ads SEA Consultants
Wilt u met SEA online marketing toepassen voor uw bedrijf? Google Ads zal hier wellicht een belangrijk sluitstuk van uitmaken. Hoewel de Cost-Per-Click campagnes van Google Ads nogal complex om op te zetten zijn, biedt dit marketingkanaal enorm veel mogelijkheden voor ambitieuze bedrijven. Onze SEA Consultants zijn ervaren met de moeilijkste uitdagingen in Google Ads of Bing Ads. Wij maken elke campagne rendabel, zelfs in sectoren met een heel hoge CPC en hoge concurrentiegraad.
Meer info over Google Ads: klik hier
Varamedia gebruikt AI voor Google Ads beheer
Het gespecialiseerd Google Ads team van Varamedia gebruikt alle moderne technologie voor succesvol advertentiebeheer.
Eén van onze favoriete tools is een PPC-management tool die hieronder wordt toegelicht in een video door onze zaakvoerder.
Met onze Google Ads tools creëren wij een groter rendement dan andere marketingbureaus.
Lees bijvoorbeeld onze testimonials als “Voor massaal veel leads moet je bij Varamedia zijn” of “Varamedia is mijn geheim” op onze casespagina.
Dankzij onze tools én onze expertise kunnen resultaten heel nauwkeurig gaan voorspellen. Wil jij succesvol zijn met Google Ads? Contacteer ons SEA-team.
Voordelen
Google is voor veel mensen het startpunt waar hun zoektocht naar nieuwe producten of diensten start.
Google Ads is alleen duur als u het verkeerd instelt. Door rekening te houden met belangrijke parameters als Kwaliteitsscore, wordt Google Ads een bijzonder rendabel en goedkoop marketingkanaal.
Elke eurocent wordt gemeten. We weten tot in het kleinste detail wat rendeert en welke campagne extra aandacht kan gebruiken.De ROI stijgt parallel met alle campagne-optimalisaties.

Neem contact met ons op voor meer informatie
Veelgestelde vragen over Google Ads
Wil je weten of Google Ads kan helpen bij je online marketing ? Lees wat Google Ads precies is en hoe je met Google meer leads genereert voor jouw business of product.
Bieden in Google Ads moet je zien als een soort veiling voor de toppositie in Google Search. Wil je beginnen met een succesvolle Google SEA-advertentie campagne?
Tip: vraag onze gratis Online Marketing Audit aan om een compleet beeld te krijgen van de beste digitale marketingkanalen voor uw bedrijf en sector.
Een Google Ads Remarketing strategie nodig? Bieden in SEA-advertenties moet je zien als een soort veiling voor de toppositie in Google Search. Wil je succesvolle Google-advertentie campagnes leren maken voor remarketing? Tip: vraag onze gratis Online Marketing Audit aan om een compleet beeld te krijgen van de beste digitale marketingkanalen voor uw bedrijf en sector.
Hoe target je mensen met Google Ads als ze jouw product nog niet kennen? Het is niet evident… Niemand kent jouw (nieuwe) product en mensen gaan dus bijgevolg ook niet online op zoek waardoor je online niet direct kan verkopen. Tip: Via onze Online Marketing Audit tool krijg je een compleet beeld van de beste digitale marketingkanalen voor uw bedrijf en sector.
Hoe target je mensen met Google Ads als ze jouw product nog niet kennen? Het is niet evident… Niemand kent jouw (nieuwe) product en mensen gaan dus bijgevolg ook niet online op zoek waardoor je online niet direct kan verkopen. Tip: Via onze Online Marketing Audit tool krijg je een compleet beeld van de beste digitale marketingkanalen voor uw bedrijf en sector.
Conversietracking is een zeer krachtig hulpmiddel waarmee u kunt nagaan hoe goed uw SEA-advertentie campagne is in het genereren van essentiële acties of gegevens voor uw bedrijf. Tip: vraag onze Online Marketing Audit aan om een compleet beeld te krijgen van de beste digitale marketingkanalen voor uw bedrijf en sector.
Een Google Ads zoekwoord of keyword zijn woord(en) waarop een adverteerder biedt. Wanneer iemand naar die keywords zoekt, dan verschijnen gerelateerde SEA-advertenties bovenaan je search engine.
Waarom zou je niet op het merknaam van je concurrenten targetten in Google Ads? Lijkt een makkelijke keuze maar er zijn hier ook gevaren. Tip: vraag onze Online Marketing Audit aan om een compleet beeld te krijgen van de beste digitale marketingkanalen voor uw bedrijf en sector.
Zal Artificiële Intelligentie de menselijke elementen zullen overnemen in Google Ads campagnes? Het antwoord is: ja en neen. AI is belangrijk in Google maar manueel en strategisch werk door een marketingexpert blijft cruciaal om geen advertentiegeld te verspillen.
Smart bidding is een nieuw concept geïntroduceerd door Google Ads en maakt gebruik van artificiële intelligentie.
Display Ads, ook gekend als banner advertisement is het tonen van advertenties via diverse afbeeldingen. Ze zijn heel effectief manier om meer mensen te bereiken.
Frequency caps beperken het aantal keer dat een advertentie door een website bezoeker kan bekeken worden binnen een bepaalde periode.
“Hoe bereik je de beste advertentiepositie met Google Ads?” Dit is een vraag die vele bedrijven en personen zich vaak stellen. Maar is dit wel een logische vraag?
Het doel zou niet op de bovenste positie staan mogen zijn. Het is best mogelijk dat je het meest winstgevend bent als je op de bovenste positie staat, maar het is vaak niet zo. De meest winstgevend plek is meestal niet de bovenste.
Is Google Ads voor kleine zaken ook nuttig als je maar een kleine marge hebt op jouw diensten of producten? Afhankelijk van de brutomarge op je verkopen én de online concurrentie is het antwoord hierop ja of neen. Neem contact met ons op om tijdens een eerste gratis consultatiegesprek samen te kijken welke aanpak het best is voor uw zaak.
Bodaanpassingen zijn cruciaal bij het opstellen van advertenties binnen in het platform van Google Ads. Met bodaanpassingen kan je meer of minder advertenties weergeven.
Google Search Partners is een netwerk van verschillende pagina’s en bedrijven die met Google samenwerken om advertenties weer te geven. Je kunt clicks kopen van Google Ads via het netwerk van zoekpartners, waarna je advertenties worden weergegeven op deze pagina’s die deel uitmaken van het netwerk.
Om te kunnen weten hoe goed je Google Ads werkt, is het misschien beter dat we eerst een paar vragen beantwoorden. Vragen zoals, werken advertenties even goed voor het ene andere product/bedrijf als voor een andere? Waarom werken Google-Ads en hoeveel kost een advertentie campagne?
