Varamedia logo

Google Ads met een klein budget

Wil je Google Ads inschakelen met een klein budget? Lees dan deze tips hoe je het maximale uit Google kan halen, zelfs als je niet het grootste marketingbudget hebt!

Je bent hier:
Google Ads met een klein budget

Voordelen van Google Ads

Google is voor veel mensen het startpunt waar hun zoektocht naar nieuwe producten of diensten start.

Google Ads is alleen duur als u het verkeerd instelt. Door rekening te houden met belangrijke parameters als Kwaliteitsscore, wordt Google Advertenties een bijzonder rendabel en goedkoop marketingkanaal.

Elke eurocent wordt gemeten. We weten tot in het kleinste detail wat rendeert en welke campagne extra aandacht kan gebruiken.De ROI stijgt parallel met alle campagne-optimalisaties.

Google Ads met een klein budget-sea-varamedia

Varamedia gebruikt AI voor Google Ads beheer

Het gespecialiseerd Google Ads team van Varamedia gebruikt alle moderne technologie voor succesvol advertentiebeheer.

Eén van onze favoriete tools is een PPC-management tool die hieronder wordt toegelicht in een video door onze zaakvoerder.

Met onze Google Ads tools creëren wij een groter rendement dan andere marketingbureaus.

Lees bijvoorbeeld onze testimonials als “Voor massaal veel leads moet je bij Varamedia zijn” of “Varamedia is mijn geheim” op onze casespagina.

Dankzij onze tools én onze expertise kunnen resultaten heel nauwkeurig gaan voorspellen. Wil jij succesvol zijn met Google Ads? Contacteer ons SEA-team.

Neem contact op met Varamedia voor meer informatie

Veelgestelde vragen over Google Ads

Het budget van Google Ads is afhankelijk van de snelheid waarmee u resultaten wilt behalen. U kan al beginnen met Google Ads vanaf €500 voor de eerste maand.

Wij streven steeds naar een optimaal rendement in Google Ads. Daarom gebruiken we ook Google Analytics en Google Tag Manager om duidelijk alle bedrijfsdoelstellingen te kunnen meten zoals leads of sales. We hechten ook een fictieve waarde aan elke lead om ook leadgeneratie via Google Ads perfect meetbaar te maken. Vanzelfsprekend is het de bedoeling om een hoog rendement te halen en in de regel lukt dit ook, echter niet altijd in de eerste maand. Om u gerust te stellen: nog geen enkele van onze klanten is gestopt met Google Ads. Na verloop van tijd is het rendement er dubbel en dik en wilt u dit marketingkanaal nooit meer stopzetten.

Het grootste minpunt van Google Ads is de hoge cost-per-click. Via dit kanaal betaalt u immers per klik op een advertentie, wat de kosten hoog kan doen oplopen als de ‘verkeerde’ kliks worden aangetrokken. Vandaar is het belang van een ervaren marketing agency voor Google Ads niet te onderschatten. Zij maken of kraken uw hele marketingambitie. Een marketing agency die Google Ads slechts oppervlakkig instelt (en zo zijn er genoeg) zal u vooral veel geld kosten en weinig rendement opleveren.

Wij kennen uiteraard uw sector (nog) niet. Maar als uw sector afhankelijk is van leadgeneratie en/of e-commerce om rendabel te zijn, is Google Ads zeker een piste die u niet links mag laten liggen.

Google Ads met een klein budget-sea-varamedia

Interesse om samen te werken? Contacteer ons

5/5

Meer dan +40 tevreden klanten

Ook zulke resultaten boeken?

Gerelateerde artikels

SEA

Youtube adverteren

Op Youtube Adverteren is makkelijker dan je denkt. Reclame op Youtube is niet enkel voor grote be...

SEA

CR – Conversieratio

Het conversieratio of conversiepercentage, is één van de meest gebruikte cijfers om het succes va...

SEA

Hoe gebruik je Frequency Caps in Google Ads?

Wat zijn Frequency Caps in Google Ads en hoe gebruik je deze deze? In dit artikel geven we een du...

SEA

CTA – Call To Action

Een Call-To-Action (CTA) is meestal een knop of banner die de bezoeker aanspreekt en haar of hem ...

SEA

CPC – Cost Per Click

De CPC of Cost-Per-Click is de prijs die je betaalt voor een klik in SEA-advertentieplatformen di...

SEA

SEA Marketing Agency

Varamedia is een gespecialiseerd SEA Marketing Agency met expertise in SEA traffic acquisition en...

SEA

Wat is Smart Bidding voor Google Ads?

Smart bidding is een nieuw concept geïntroduceerd door Google Ads en maakt gebruik van artificiël...

SEA

Hoe gebruik je Google Ads voor remarketing?

Een Google Ads Remarketing strategie nodig? Bieden in SEA-advertenties moet je zien als een soort...

SEA

A/B testing

A/B Testing is een vorm van splittesten waarin je 2 varianten van een pagina, website, app of SEA...

SEA

Welke biedstrategie werkt best in remarketing campagnes?

Remarketing is een prima advertentiestrategie waarbij je mensen een aantal keer opnieuw een touch...

SEA

Waarom je best Google Ads bodaanpassingen gebruikt

Bodaanpassingen zijn cruciaal bij het opstellen van SEA-advertenties binnen in het platform van G...

SEA

ROAS – Return on advertising spending

Een Return On Advertising Spending (ROAS) is een advertentieformule die de effectiviteit van een ...

SEA

Hoe bereik je de beste advertentiepositie op Google Ads?

“Hoe bereik je de beste advertentiepositie met Google Ads?” Dit is een vraag die vele bedrijven e...

SEA

Bing Ads Specialist

Een Bing Ads Specialist nodig in België of Nederland? Zoek dan niet verder! Met een Freelance Bin...

SEA

CPM – Cost Per Mille

De CPM of Cost-Per-Mille zijn de kosten die je betaalt per duizend impressies in SEA-advertenties...

SEA

Bied ik tegen mezelf met 2 Google Ads campagne?

Kan het kwaad om meerdere Google Ads campagnes te runnen? Bied ik tegen mezelf als ik 2 campagnes...

Interesse om samen te werken? Contacteer ons

Contactformulier (Artikels POPUP)

Formulier dat wordt geïntegreerd op de artikels in de vorm van een popup.

Naam*(Vereist)
* verplicht in te vullen