Varamedia logo
20+

Google Ads met een klein budget

Wil je Google Ads inschakelen met een klein budget? Lees dan deze tips hoe je het maximale uit Google kan halen, zelfs als je niet het grootste marketingbudget hebt!

Je bent hier:
Google Ads met een klein budget

Voordelen van Google Ads

Google is voor veel mensen het startpunt waar hun zoektocht naar nieuwe producten of diensten start.

Google Ads is alleen duur als u het verkeerd instelt. Door rekening te houden met belangrijke parameters als Kwaliteitsscore, wordt Google Advertenties een bijzonder rendabel en goedkoop marketingkanaal.

Elke eurocent wordt gemeten. We weten tot in het kleinste detail wat rendeert en welke campagne extra aandacht kan gebruiken.De ROI stijgt parallel met alle campagne-optimalisaties.

Google Ads met een klein budget-sea-varamedia

Varamedia gebruikt AI voor Google Ads beheer

Het gespecialiseerd Google Ads team van Varamedia gebruikt alle moderne technologie voor succesvol advertentiebeheer.

Eén van onze favoriete tools is een PPC-management tool die hieronder wordt toegelicht in een video door onze zaakvoerder.

Met onze Google Ads tools creëren wij een groter rendement dan andere marketingbureaus.

Lees bijvoorbeeld onze testimonials als “Voor massaal veel leads moet je bij Varamedia zijn” of “Varamedia is mijn geheim” op onze casespagina.

Dankzij onze tools én onze expertise kunnen resultaten heel nauwkeurig gaan voorspellen. Wil jij succesvol zijn met Google Ads? Contacteer ons SEA-team.

Neem contact op met Varamedia voor meer informatie

Veelgestelde vragen over Google Ads

Het budget van Google Ads is afhankelijk van de snelheid waarmee u resultaten wilt behalen. U kan al beginnen met Google Ads vanaf €500 voor de eerste maand.

Wij streven steeds naar een optimaal rendement in Google Ads. Daarom gebruiken we ook Google Analytics en Google Tag Manager om duidelijk alle bedrijfsdoelstellingen te kunnen meten zoals leads of sales. We hechten ook een fictieve waarde aan elke lead om ook leadgeneratie via Google Ads perfect meetbaar te maken. Vanzelfsprekend is het de bedoeling om een hoog rendement te halen en in de regel lukt dit ook, echter niet altijd in de eerste maand. Om u gerust te stellen: nog geen enkele van onze klanten is gestopt met Google Ads. Na verloop van tijd is het rendement er dubbel en dik en wilt u dit marketingkanaal nooit meer stopzetten.

Het grootste minpunt van Google Ads is de hoge cost-per-click. Via dit kanaal betaalt u immers per klik op een advertentie, wat de kosten hoog kan doen oplopen als de ‘verkeerde’ kliks worden aangetrokken. Vandaar is het belang van een ervaren marketing agency voor Google Ads niet te onderschatten. Zij maken of kraken uw hele marketingambitie. Een marketing agency die Google Ads slechts oppervlakkig instelt (en zo zijn er genoeg) zal u vooral veel geld kosten en weinig rendement opleveren.

Wij kennen uiteraard uw sector (nog) niet. Maar als uw sector afhankelijk is van leadgeneratie en/of e-commerce om rendabel te zijn, is Google Ads zeker een piste die u niet links mag laten liggen.

Google Ads met een klein budget-sea-varamedia

Interesse om samen te werken? Contacteer ons

5/5

Meer dan +40 tevreden klanten

Ook zulke resultaten boeken?

Gerelateerde artikels

SEA

Het Google Tag Manager pixel installeren op je website

Met Google Tag Manager (GTM) kun je al je marketingpixels beheren vanop één plek. Daarnaast is Google Tag Manager je beste vriend wat betreft het meten van websiteperformance.

We gebruiken GTM voor het implementeren van al onze marketingpixels van grote platformen als Facebook / Instagram, LinkedIn, Google Ads (SEA) of Google Analytics. Daarnaast bewaar je via Google Tag Manager een prima overzicht over al je Doelen en Gebeurtenissen uit Google Analytics, ‘Goals’ en ‘Events’ in het Engels.

SEA

Wat zijn Google zoekwoorden?

Een Google Ads zoekwoord wordt ook wel eens keyword genoemd, dat zijn woord(en) waarop een adverteerder biedt. Wanneer iemand naar die keywords zoekt, dan verschijnen gerelateerde SEA-advertenties bovenaan je search engine.

SEA

A/B testing

A/B Testing is een vorm van splittesten waarin je 2 varianten van een pagina, website, app of SEA-advertentie uittest tegen elkaar om de conversieratio te verbeteren. Bij een A/B Test toon je afwisselend de twee varianten A en B aan je bezoekers. De helft van de bezoekers ziet variant A en de andere helft ziet variant B. In beide gevallen wordt gekeken of de ene variant beter werkt dan de andere. Hoe dat precies gebeurt lees je in dit artikel.

SEA

Wat zijn Display Ads?

In de wereld van online marketing in Google spelen Display Ads een flinke rol voor bedrijven die willen excelleren met remarketing. Met kleurrijke banners kan je met display ads de ultieme marketingmix maken. Maar laten we even terugspoelen: wat zijn Display Ads nou eigenlijk en waarom zijn ze zo belangrijk voor bedrijven die willen opvallen online?

SEA

CTR – Click-through rate

De Click-Through-Rate (CTR) is het cijfer dat weergeeft hoeveel procent van de
mensen die jouw SEA-advertentie hebben gezien ook écht heeft doorgeklikt. Met dit getal krijg je een idee wat je conversie ratio is en of er verbetering nodig is aan jouw website, app of webshop. Ben je benieuwd hoe je jouw Click-Through-Rate kan verhogen? Dat lees je verder in dit artikel.

SEA

Waarom je best Google Ads bodaanpassingen gebruikt

Bodaanpassingen zijn cruciaal bij het opstellen van SEA-advertenties binnen in het platform van Google Ads. Met bodaanpassingen kan je meer of minder advertenties weergeven. Welke voordelen dit heeft voor je advertentie campagne, lees je in dit artikel.

SEA

Welke biedstrategie werkt best in remarketing campagnes?

Remarketing is een prima advertentiestrategie waarbij je mensen een aantal keer opnieuw een touchpoint laat maken met je merk of product. Door de herhaling hoop je het vertrouwen te doen toenemen en de gebruiker finaal te overtuigen om klant te worden.

Remarketingcampagnes draaien om het creëren van vertrouwen. Op deze pagina geven we een aantal remarketingstrategieën mee.

SEA

Bing Ads Specialist

Een Bing Ads Specialist nodig in België of Nederland? Zoek dan niet verder!

Met een Freelance Bing Consultant van Varamedia kan je meer bezoekers trekken naar je website met SEA-advertenties in Bing. Als SEA Agency ligt onze specialisatie in het genereren van kwalitatieve, warme leads op je website, app of webshop. Benieuwd hoe wij werken? Lees verder hieronder.

SEA

SEA

Met Google Ads SEA marketing campagnes koop je webverkeer op bepaalde belangrijke zoekopdrachten voor je niche. Er zijn verschillende redenen waarom Google Ads heel doeltreffend is als lead generator of als motor van e-commerce.

Interesse om samen te werken? Contacteer ons

Het contactformulier voor op de pagina's /contact, /diensten, ...

Voor + achternaam(Vereist)
Varamedia logo
Klaar voor een nieuwe samenwerking?