Varamedia logo
20+

Bing Ads specialist

Een Bing Ads Specialist nodig in België of Nederland? Zoek dan niet verder!

Met een Freelance Bing Consultant van Varamedia kan je meer bezoekers trekken naar je website met SEA-advertenties in Bing. Als SEA Agency ligt onze specialisatie in het genereren van kwalitatieve, warme leads op je website, app of webshop. Benieuwd hoe wij werken? Lees verder hieronder.

Je bent hier:
Bing Ads Specialist

De voordelen van een freelance Bing Ads Consultant

Hoewel op Bing adverteren niet altijd voor de hand ligt, is Bing toch een interessante zoekwoord-machine. Je kan het een beetje vergelijken met Google Ads. Ondanks het traffic in deze zoekmachine kleiner is dan Google, kan het een goede aanvulling zijn op je advertentie campagne. Bekijk de voordelen hieronder van een Bing Ads specialist:

Of jouw onderneming geknipt is voor het Bing netwerk is afhankelijk van een aantal puntjes. Overstappen naar Bing Ads kan interessant zijn als:

Bing Ads Agency voor leadgeneratie

Als Bing Ads Specialist kennen wij de markt van zoekwoord-marketing van binnenuit en helpen diverse adverteerders met hun Click-through rate (CTR) en Return on Ad Spend (ROAS).  Dit zijn onze diensten in een Bing advertentiecampagne:

Marketing specialist voor Bing Ads nodig?

Zoek je een Bing Ads expert? Aarzel niet om ons te contacteren!

Neem contact met ons op voor meer informatie

Interesse in veel meer leads, zelfs met een beperkt budget? Contacteer ons

5/5

Meer dan +40 tevreden klanten

Kies Varamedia als jouw PPC Expert

Gerelateerde artikels

SEA

CPC – Cost Per Click

De CPC of Cost-Per-Click is de prijs die je betaalt voor een klik in SEA-advertentieplatformen die werken op basis van veilingen (Google Ads, Facebook, Instagram en andere vormen van Social Media Marketing).

SEA

CR – Conversieratio

Het conversieratio of conversiepercentage, is één van de meest gebruikte cijfers om het succes van jouw website te meten. Dit in de marketingwereld veelgebruikt ratio drukt het percentage conversies uit die gebeuren ten opzichte van het totaal aantal bezoekers op jouw website.

Er zijn een aantal technieken die kunnen leiden tot conversie optimalisatie, bijvoorbeeld het toevoegen van testimonial video's aan je landingspagina's. Wil je weten hoe je jouw conversieratio kan verhogen? Dat lees je in dit artikel.

SEA

Wat zijn Google zoekwoorden?

Een Google Ads zoekwoord wordt ook wel eens keyword genoemd, dat zijn woord(en) waarop een adverteerder biedt. Wanneer iemand naar die keywords zoekt, dan verschijnen gerelateerde SEA-advertenties bovenaan je search engine.

SEA

Het Google Tag Manager pixel installeren op je website

Met Google Tag Manager (GTM) kun je al je marketingpixels beheren vanop één plek. Daarnaast is Google Tag Manager je beste vriend wat betreft het meten van websiteperformance.

We gebruiken GTM voor het implementeren van al onze marketingpixels van grote platformen als Facebook / Instagram, LinkedIn, Google Ads (SEA) of Google Analytics. Daarnaast bewaar je via Google Tag Manager een prima overzicht over al je Doelen en Gebeurtenissen uit Google Analytics, ‘Goals’ en ‘Events’ in het Engels.

SEA

Wat zijn Google Search Partners?

Google Search Partners is een netwerk van verschillende pagina's en bedrijven die met Google samenwerken om SEA-advertenties weer te geven. Je kunt clicks kopen van Google Ads via het netwerk van zoekpartners, waarna je advertenties worden weergegeven op deze pagina's die deel uitmaken van het netwerk. Of het loont om in zo'n netwerk te zitten en de voordelen hiervan lees je in dit artikel.

SEA

CTR – Click-through rate

De Click-Through-Rate (CTR) is het cijfer dat weergeeft hoeveel procent van de
mensen die jouw SEA-advertentie hebben gezien ook écht heeft doorgeklikt. Met dit getal krijg je een idee wat je conversie ratio is en of er verbetering nodig is aan jouw website, app of webshop. Ben je benieuwd hoe je jouw Click-Through-Rate kan verhogen? Dat lees je verder in dit artikel.

SEA

Google Ads Specialist

Zoek je een Google Ads specialist met expertise in succesvolle SEA-advertenties via Google Ads en/of Bing Ads? Varamedia heeft een deskundig Google-team en gespecialiseerd Bing-team voor je klaarstaan. Wij specialiseren ons in:

  • Google Ads technisch opzetten / beheren / monitoren
  • Succesvolle landingspagina's creëren en bijsturen
  • KPI's opvolgen: rendement en conversies monitoren

 

Met de Google Ads specialisten van Varamedia wordt jouw Google verhaal een pak aangenamer: je krijgt meer zekerheid van succes.

SEA

Hoe genereer je leads via Google Ads

Hoe genereer je leads via Google Ads zonder advertentiebudget te verspillen? En is het in deze tijden met veel concurrentie nog mogelijk om succes te hebben met leadgeneratie via Google Ads, als je beschikt over een klein budget?

Het kan zeker, maar dan moet je keuzes durven maken en het online advertising-spel slim en creatief spelen. Wij geven je 7 tips die ervoor zorgen dat jij wel succes hebt via Google Ads met een klein budget.

SEA

CTA – Call To Action

Een Call-To-Action (CTA) is meestal een knop of banner die de bezoeker aanspreekt en haar of hem tracht te overtuigen om te klikken, een aankoop te doen, een registratie te doen of een e-mailadres op te geven (denk aan een nieuwsbrie-inschrijving). Zeker bij SEA-advertenties (zoals Google Ads) is een CTA belangrijk om de juiste leads aan te trekken.

Interesse in veel meer leads, zelfs met een beperkt budget? Contacteer ons

Het contactformulier voor op de pagina's /contact, /diensten, ...

Voor + achternaam(Vereist)
Varamedia logo
Klaar voor een nieuwe samenwerking?