Google Ads marketing campagnes

Met Google Ads marketing campagnes koopt u webverkeer in op bepaalde belangrijke zoekopdrachten voor uw niche. Er zijn verschillende belangrijke redenen waarom in Google Ads heel doeltreffend is als lead generator of als motor van e-commerce.

Voordelen van Google Ads

Wilt u online marketing toepassen voor uw bedrijf? Google Ads zal hier wellicht een belangrijk sluitstuk van uitmaken. Hoewel de Cost-Per-Click campagnes van Google Ads nogal complex om op te zetten zijn, biedt dit marketingkanaal enorm veel mogelijkheden voor ambitieuze bedrijven.

Grote zoekvolumes

Google is voor veel mensen het startpunt waar hun zoektocht naar nieuwe producten of diensten start.

Lage kosten

Google Ads is alleen duur als u het verkeerd instelt. Door rekening te houden met belangrijke parameters als Kwaliteitsscore, wordt Google Ads een bijzonder rendabel en goedkoop marketingkanaal.

Sublieme kostenoptimalisaties

Elke eurocent wordt gemeten. We weten tot in het kleinste detail wat rendeert en welke campagne extra aandacht kan gebruiken.De ROI stijgt parallel met alle campagne-optimalisaties.

Onze blog

Volg onze blog voor meer informatie over digitale marketing voor uw bedrijf.

Veelgestelde vragen over Google Ads

Hoeveel kost Google Ads?

Het budget van Google Ads is afhankelijk van de snelheid waarmee u resultaten wilt behalen. U kan al beginnen met Google Ads vanaf €500 voor de eerste maand. Bekijk hier onze dienstverlening omtrent Google Ads: servicepakket, prijs en voordelen.

Is het rendement hoog bij Google Ads?

Wij streven steeds naar een optimaal rendement in Google Ads. Daarom gebruiken we ook Google Analytics en Google Tag Manager om duidelijk alle bedrijfsdoelstellingen te kunnen meten zoals leads of sales. We hechten ook een fictieve waarde aan elke lead om ook leadgeneratie via Google Ads perfect meetbaar te maken. Vanzelfsprekend is het de bedoeling om een hoog rendement te halen en in de regel lukt dit ook, echter niet altijd in de eerste maand. Om u gerust te stellen: nog geen enkele van onze klanten is gestopt met Google Ads. Na verloop van tijd is het rendement er dubbel en dik en wilt u dit marketingkanaal nooit meer stopzetten.

Welke zijn de nadelen van Google Ads?

Het grootste minpunt van Google Ads is de hoge cost-per-click. Via dit kanaal betaalt u immers per klik op een advertentie, wat de kosten hoog kan doen oplopen als de 'verkeerde' kliks worden aangetrokken. Vandaar is het belang van een ervaren marketing agency voor Google Ads niet te onderschatten. Zij maken of kraken uw hele marketingambitie. Een marketing agency die Google Ads slechts oppervlakkig instelt (en zo zijn er genoeg) zal u vooral veel geld kosten en weinig rendement opleveren. Bekijk hier ons aanbod voor Google Ads marketing.

Is Google Ads wel geschikt voor mijn sector?

Wij kennen uiteraard uw sector (nog) niet. Maar als uw sector afhankelijk is van leadgeneratie en/of e-commerce om rendabel te zijn, is Google Ads zeker een piste die u niet links mag laten liggen. Tip: vraag onze Online Marketing Audit aan om een compleet beeld te krijgen van de beste digitale marketingkanalen voor uw bedrijf en sector.

GRATIS SEA CONSULTATIE

Plan uw gratis SEA consultatie in en bespreek samen met een marketing expert Google Ads voor uw bedrijf

U kan het gesprek inplannen op een moment naar keuze. Klik op onderstaande knop om naar het afsprakenformulier te gaan, waar u rechstreeks in onze agenda een afspraak kunt inboeken die past binnen uw planning.

Schrijf u in op de Digitale Marketing Nieuwsbrief voor KMO's

Bent u ook benieuwd naar alle mogelijkheden van digitale marketing voor uw bedrijf? Dan bent u niet alleen. Als KMO wilt u ongetwijfeld België, zoniet heel Europa of de wereld laten kennismaken met uw producten of diensten. Schrijf u in op de nieuwsbrief voor concrete aanbevelingen hoe u uw bedrijf op de digitale kaart kunt plaatsen.