Leadgeneratie expert nodig in de verzekeringen?
Varamedia is gespecialiseerd in een aantal sectoren, waaronder ook de sector van financieel advies en verzekeringen. Afhankelijk van de niche van het verzekeringsproduct, kennen wij de formule op maat die online heel goed werkt.
Hierbij gaan we niet uit de weg om out-of-the-box te denken en originele invalshoeken te bedenken om jouw doelgroep te bereiken op vlak van:
- Marketingkanalen die we inzetten
- De boodschap die we brengen
Door onze ervaring in de sector van insurance weten we nu al goed wat werkt en wat niet werkt. Hierdoor besparen we veel tijd uit op vlak van research en know-how. Als je met ons een samenwerking opstart, kan je dus rekenen op hit the ground running.
Onze ervaring met verzekeringen geeft ons voorsprong
Vergelijk het met vissen in een vijver.
Een echt ervaren visser zal eerst proberen onderzoeken waar in de vijver het meeste vis zich ophoudt. Daar zal hij zijn hengel naartoe gooien.
Hij zal daarnaast ook verschillende soorten aas proberen want vissen hebben soms een voorkeur.
En als hij al heel veel ervaring heeft met vissen op – pakweg – karper, dan is je kans op succes bij deze persoon veel groter dan als je met pakweg een palingvisser karpers zou proberen vangen.
Met deze kleine vergelijking hopen wij duidelijk te maken dat wij de aangewezen partij zijn voor jouw verzekeringscampagnes. Bereid je alvast voor op succes, want dat weten wij echt wel te bereiken intussen.
Meer weten? Lees dan de testimonial hieronder van Wouter!
Interview met Wouter Tijhaar: "“Voor massaal veel leads moet je bij Varamedia zijn”
Bij Jongverzekerd.nl kunnen jonge bestuurders én hun ouders een betaalbare autoverzekering afsluiten. Zaakvoerder Wouter Tijhaar bekijkt hoeveel bestuurders kunnen besparen, en biedt een voordelig verzekeringspakket aan voor beide partijen.
Of Wouter Tijhaar van Jongverzekerd.nl Varamedia zou aanraden aan andere bedrijven? “Zeker en vast. Voor massaal veel leads moet je bij Varamedia zijn. Vooral aan bedrijven die hun vindbaarheid willen verhogen en zichzelf willen positioneren, zou ik Varamedia aanraden.”
Die eerste positieve indruk zette de trend voor de verdere samenwerking met Varamedia. “Het team van Varamedia is enorm vriendelijk en behulpzaam. Ze kwamen zelfs helemaal tot bij mij in Apeldoorn. Ze doen alles voor hun klanten.”
“Mijn verwachtingen van Varamedia werden ingelost: de campagne leverde een pak meer leads op”, vertelt Wouter Tijhaar. “Varamedia in drie woorden, dat is: energie, commitment en kwaliteit’, concludeert hij.
“Verder heb ik niets aan te merken op de diensten van Varamedia. Ze weten wat ze willen en ze hebben een heel goed beeld van eigen kunnen. Bovendien is de samenwerking ook heel laagdrempelig. Je moet niet per se heel veel investeren om een resultaat te ervaren.”
Creatief en doeltreffend verzekering leads genereren?