Thuis in de online markt van boekhoudkantoren en belastingconsulenten

Werkwijze

Ons webdesign- en marketingbedrijf is sterk in leadgeneratie via zoekmachines als Google (SEO / SEA). Elk van onze klanten zal beamen dat wij zorgen voor drastisch veel meer leads die binnenkomen via hun website.

Wij doorgronden Google

Dankzij onze kennis van hoe Google werkt, weten we precies waar uw doelgroep zich online bevindt. We positioneren uw bedrijf daarnaar met zoekmachineoptimalisatie (SEO).

Marketingcampagnes

Met retargeting strategieën gebruiken we de traditionele Pay-Per-Click Marketing (Google Ads, Facebook Ads, Instagram, LinkedIn) als ultieme, kostenbesparende hefboom. Zonder een te hoge cost-per-click te betalen, zoals de meesten doen. 

Contentstrategie

Content is King, zegt men. Op basis van een omvangrijke digitale marktanalyse creëren en structureren we nieuwe content (tekstueel en visueel) voor uw website.

Landingspagina Design

Aan onze marketingaanpak koppelen we natuurlijk een subliem webdesign met krachtige, weldoordachte landingspagina's die elke prospect overtuigt om contact op te nemen of meer info te vragen.

Contentcreatie

De strategie van zoekmachineoptimalisatie bestaat hem erin om content te creëren voor alle vragen die de ideale prospecten stellen aan Google.

E-mail Automatisatie

Met E-mail Marketing Automatisatie laten we geavanceerde marketingsoftware het zware tilwerk voor ons doen. Klinkt totaal onbekend? Schakel Varamedia in om u 10 jaar in research en ervaring uit te sparen. 

Wij zijn gespecialiseerd in:

- Boekhoudkantoren

- Accountancykantoren

- Fiscalisten

Marketing checklist varamedia (1)

Hoeveel scoort uw bedrijf digitaal?

Met de Online Marketing Checklist weet u onmiddellijk waarin uw bedrijf het goed doet en waar de volgende aandachtspunten liggen. De checklist wordt verzonden naar uw e-mailadres. Ontvang hem gratis!

Wordt deze stijgende grafiek binnenkort de situatie van uw website?

SEO verkeer (1)

Marketing voor nieuwe klanten en nieuwe sollicitanten

Als boekhoudkantoor of accountancykantoor speelt marketing misschien een minder belangrijke rol als u vertrouw op referenties. Maar uit onderzoek blijkt klaar en duidelijk dat accountants met een marketingstrategie het vele malen beter doen dan accountants die niet investeren in marketingpositionering. 

Dat geldt zowel voor het aantrekken van nieuwe klanten als het aantrekken van moeilijk vindbare medewerkers (dossierbeheerders, Senior boekhoudprofielen).

Wilt u graag meer informatie ontvangen over onze werkwijze?

>