LinkedIn Leadgeneratie Bureau voor een goedgevulde sales pipeline en scorend salesteam
LinkedIn wordt als sociaal medium vooral ingezet voor marketing, sales en leadgeneratie in B2B.
Leads genereren is essentieel voor marketingsucces. 80% van de meest effectieve B2B content marketeers heeft leadgeneratie voor ogen als doelstelling. Ten minste 50% van de B2C-contentmarketeers vindt ook dat leadgeneratie een topdoelstelling is. Dat staat te lezen in een onderzoek van LinkedIn Marketing Solutions (PDF).
De meeste bedrijven komen op LinkedIn echter niet veel verder dan het aanmaken van een bedrijfspagina. Daarom helpt ons LinkedIn Leadgeneratie Bureau deze bedrijven met het versterken van hun leadgeneratie via LinkedIn.
LinkedIn Sales Navigator
- LinkedIn Sales Navigator: bezoek website
- Phantombuster: bezoek website
- Prospectin.fr: bezoek website
In LinkedIn Sales Automation is het belangrijk dat je kiest voor tools die niet gedetecteerd kunnen worden door LinkedIn. Een alternatief van Prospectin.fr is bijvoorbeeld Dux-Soup: een van de eerste tools ooit die met LinkedIn aan automatisatie deed. Het nadeel van deze tool is dat je voortdurend moet ingelogd blijven in LinkedIn om de tool te kunnen laten werken (waar Prospectin.fr dit op de achtergrond kan doen). Bovendien werkt de tool technisch helemaal anders: de technologie van Dux-Soup is tegenwoordig detecteerbaar door LinkedIn en zou kunnen leiden tot een sanctie of waarschuwing. Wees daarom altijd voorzichtig met het inschakelen van LinkedIn Automation Tools en schakel desnoods een expert in voor een in-company opleiding of een outsourcing van deze diensten.
LinkedIn Leadgeneratie Bureau nodig?
Neem via dit formulier contact met ons op.
