De markt van autoverzekeringen voor jongeren helemaal domineren.
We maakten een website helemaal op maat van autoverzekeringen voor jongeren. Vervolgens promootten we deze website via sociale media.
Jongverzekerd werd een geautomatiseerde leadgeneratiemachine die dag en nacht leads genereerde.
“Delivering leads, driving growth.” De slogan van Varamedia zegt meteen wat we doen en waar we goed in zijn. Voor Wouter Tijhaar uit Apeldoorn, die ons vond via Google, was dat nét wat hij zocht. In een eerste fase ontwikkelden we een aantrekkelijke website voor Jongverzekerd.nl. Vandaag adverteren we ook op Facebook, om zo potentiële klanten voor zijn onderneming te genereren.
Bij Jongverzekerd.nl kunnen jonge bestuurders én hun ouders een betaalbare autoverzekering afsluiten. Zaakvoerder Wouter Tijhaar bekijkt hoeveel bestuurders kunnen besparen, en biedt een voordelig verzekeringspakket aan voor beide partijen.
Met Hollandse schwung vertelde Wouter meer over de samenwerking met Varamedia én de zichtbare resultaten.
Wouter: “In eerste instantie koos ik voor Varamedia, omdat ik zag dat ze een connectie hebben met Jongverzekerd België. Die beslissing bleek een goede keuze te zijn. De samenwerking met Varamedia kan ik omschrijven als prettig. De medewerkers zijn betrokken en komen hun afspraken na. Bovendien heb ik écht het gevoel dat ze alles in het werk stellen om campagnes te laten slagen. Die energie, daar hou ik van.”
Afbeelding: een verdeling van de instroom van leads: jongeren en hun ouders.
Wouter: “Varamedia genereert nog maar een kleine maand leads voor Jongverzekerd.nl en dat lukt goed. Ze stromen erg vlot binnen. Tot nu toe kan ik dus wel stellen dat ik tevreden ben met het resultaat. De bal ligt nu in mijn kamp, ik moet de potentiële klanten opbellen om te kijken of het de ‘juiste’ zijn.”
“Of ik Varamedia zou aanraden? Ja hoor! Het was in het begin even afstemmen om de website precies te krijgen zoals ik het voor ogen had. Dat had vooral te maken met de geschreven teksten. Jullie zijn een bedrijf uit België en ik wou de teksten zo ‘Nederlands’ mogelijk doen aanvoelen. Over de leadgeneratie kan ik verder weinig uitspraken doen, omdat het nog maar pril is. Eén ding is zeker: al meteen genereert Varamedia potentiële klanten en dat is natuurlijk erg positief! Een samenwerking over de landsgrenzen heen, het kan!”
Interview afgenomen op 06/06/2022
Formulier dat wordt geïntegreerd op de artikels in de vorm van een popup.