Varamedia logo
33+
Varamedia

Maarten Marijs

E-mailmarketing specialist

Wie ben ik?

Play Video

You’ve got mail! Net zoals in de film ben ik ook de persoon die vele e-mails stuurt maar dan voor Varamedia en haar klanten. Ik ben Maarten, e-mailmarketeer pur sang en word je lid van onze Varamedia familie dan ben ik de persoon die je helpt om jouw prospecten warm te maken met jouw verhaal! Sinds 2016 oefen ik e-mailmarketing uit en weet ik ondertussen alle tips en tricks om e-mailmarketing succesvol in te zetten. Daarnaast heb ik ook een passie voor webdesign en assisteer ik Dylan bij het ontwerpen en opzetten van succesvolle websites!

Persoonlijk

Jonge daddy met een hart voor ondernemen. Stilzitten is niet aan mij besteed. Je zal me dus zelden voor de tv zien zitten. Mijn vrije tijd besteed ik het liefst aan bezig zijn, zelfontwikkeling en aan mijn gezin. Waar kan je me een plezier mee doen? Ik houd van lekker eten en geef me maar een moscow mule als cocktail! ;)

Zoekwoord

Het zoekwoord dat het beste bij mij past is: positive-minded

Waarom Varamedia?

De werksfeer is nergens te evenaren. Toffe en behulpzame collega’s maken het werk heel aangenaam. Je krijgt de flexibiliteit om je eigen tak uit te bouwen en wordt niet tegengehouden door anderen.

Contacteer Maarten voor een vrijblijvend gesprek.

Maarten's blogs

Bereik je doelen in 2024 met deze 4 stappen
E-mail

E-mailmarketing: Bereik je doelen in 2024 met deze 4 stappen

E-mailmarketing in 2023 de belangrijkste trends
E-mail

Dit waren de belangrijkste e-mailmarketing trends in 2023 en dit worden ze voor 2024!

De 7 belangrijkste e-mail flows voor meer omzet voor je webshop
E-commerce

De 7 belangrijkste e-mail automations voor meer omzet van je webshop

Eén aanspreekpunt voor jouw e-mailmarketing, Varamedia!

Contactformulier expertisepagina's

Het contactformulier voor op de pagina's /contact, /diensten, ...

Voor + achternaam(Vereist)
Hidden
test veldje

Het contactformulier voor op de pagina's /contact, /diensten, ...

Voor + achternaam(Vereist)
Varamedia logo
Klaar voor een nieuwe samenwerking?