Lead e-mailmarketing
Meer leads, omzet en winst met e-mailmarketing!
Lead driven e-mailmarketing is een van de meest winstgevende marketingkanalen, als je het op de juiste manier inzet tenminste. Lees: niet bij gelegenheid eens een e-mail versturen, wel een doordachte e-mailstrategie met (geautomatiseerde) campagnes en gepersonaliseerde e-mails.
Wil jij meer omzet en kwalitatieve leads halen uit jouw e-mailcampagnes? Neem dan vrijblijvend contact op en we behandelen de strategie en uitvoering van de lead e-mailmarketing voor jouw bedrijf.
Hoe helpen wij met jouw lead e-mailmarketing?
MEER OMZET
Uitbreiden van e-maillijst
E-mailmarketing met een strategie

Lead e-mailmarketing: campagnes en automation
Binnen e-mailmarketing heb je twee opties: emailmarketing campagnes (aparte e-mails opstellen) of marketing automation (marketingproces optimaliseren).
Wat is e-mailmarketing automation?
Met marketing automation hoef je zelf amper nog mailings op te stellen. Alles wordt automatisch opgesteld en verstuurd op relevante momenten in de customer journey.
Met automatische e-mailmarketing kan je makkelijk inspelen op hoe klanten zich op jouw website gedragen. Zo kan je klanten op de hoogte brengen van een verlaten winkelmandje of nagaan of iemand tevreden is met een recente aankoop.
Onze klanten die e-mail namelijk al een tijdje succesvol inzetten zien dat het e-mailkanaal goed is voor 10% tot 20% van de totale omzet. Hoeveel extra omzet kan je met lead e-mailmarketing verwezenlijken voor jouw bedrijf?
Waarom?
Lead e-mailmarketing succesvol inzetten: alleen maar voordelen
EƩn ding is duidelijk: lead e-mailmarketing maakt deel uit van een goede online lead driven marketinstrategie. Het is namelijk dƩ manier om je leads op te volgen en doorheen de marketing funnel te leiden.
E-mailmarketing is niet alleen betaalbaar, het heeft ook een hoge return on investment.
Je kan heel goed nagaan wat er met jouw e-mail gebeurt. Zo kan je volgende elementen monitoren: click-through rate, omzet, conversiesā¦
Je kan specifieke doelgroepen targetten met een boodschap op basis van hun unieke kenmerken of gedrag dat ze eerder vertoonden.
Er zijn meer dan 300 facetten die een rol spelen in jouw SEO. Wij zorgen dat er geen enkele parameter vergeten wordt!

Maarten Marijs
E-mailmarketing expert
Neem contact met ons op
EƩn aanspreekpunt voor jouw e-mailmarketing, Varamedia!
Onze e-mailmarketing klanten kennen allemaal een serieuze omzetgroei.
Gerdi Van Fleteren

Katleen Vermeire

Kevin Duyvejonck
