Lead e-mailmarketing

Meer leads, omzet en winst met e-mailmarketing!

Lead driven e-mailmarketing is een van de meest winstgevende marketingkanalen, als je het op de juiste manier inzet tenminste. Lees: niet bij gelegenheid eens een e-mail versturen, wel een doordachte e-mailstrategie met (geautomatiseerde) campagnes en gepersonaliseerde e-mails.

Wil jij meer omzet en kwalitatieve leads halen uit jouw e-mailcampagnes? Neem dan vrijblijvend contact op en we behandelen de strategie en uitvoering van de lead e-mailmarketing voor jouw bedrijf.

Hoe helpen wij met jouw lead e-mailmarketing?

We bouwen een e-mailstrategie uit gebaseerd op leadmagnets, marketing automation en nieuwsbrieven. Daarin informeren wij jouw doelgroep en brengen we producten of diensten onder de aandacht, zonder te vervelen. Met als ultieme doel meer leads genereren en zo jouw omzet een flinke impuls te geven.
relevente

MEER OMZET

Het ultieme doel van lead driven e-mailmarketing is meer omzet behalen, al is dat zelf doen niet zo evident. Via een doordachte e-mailstrategie halen we het maximale uit jouw e-mailmarketing.
rank-hoger

Uitbreiden van e-maillijst

Misschien heb je het al gemerkt, je e-maillijst uitbreiden is niet altijd eenvoudig. Maar wel belangrijk aangezien een uitgebreide mailinglijst je toestaat een duurzame relatie op te bouwen met meer klanten.
duurzame

E-mailmarketing met een strategie

Lukraak e-mails sturen wanneer je er eens aan denkt zal waarschijnlijk weinig opleveren. Een goede e-mailmarketing wordt gedreven door strategie en consistentie.

Lead e-mailmarketing: campagnes en automation

Binnen e-mailmarketing heb je twee opties: emailmarketing campagnes (aparte e-mails opstellen) of marketing automation (marketingproces optimaliseren).

Wat is e-mailmarketing automation?

Met marketing automation hoef je zelf amper nog mailings op te stellen. Alles wordt automatisch opgesteld en verstuurd op relevante momenten in de customer journey. 

Met automatische e-mailmarketing kan je makkelijk inspelen op hoe klanten zich op jouw website gedragen. Zo kan je klanten op de hoogte brengen van een verlaten winkelmandje of nagaan of iemand tevreden is met een recente aankoop. 

Onze klanten die e-mail namelijk al een tijdje succesvol inzetten zien dat het e-mailkanaal goed is voor 10% tot 20% van de totale omzet. Hoeveel extra omzet kan je met lead e-mailmarketing verwezenlijken voor jouw bedrijf?

Waarom?

Lead e-mailmarketing succesvol inzetten: alleen maar voordelen

EĆ©n ding is duidelijk: lead e-mailmarketing maakt deel uit van een goede online lead driven marketinstrategie. Het is namelijk dĆ© manier om je leads op te volgen en doorheen de marketing funnel te leiden. 

Betaalbaar Ʃn hoge return on investment

E-mailmarketing is niet alleen betaalbaar, het heeft ook een hoge return on investment.

Goed meetbaar

Je kan heel goed nagaan wat er met jouw e-mail gebeurt. Zo kan je volgende elementen monitoren: click-through rate, omzet, conversies…

Personalisering

Je kan specifieke doelgroepen targetten met een boodschap op basis van hun unieke kenmerken of gedrag dat ze eerder vertoonden.

Snelle reactie mogelijk

Er zijn meer dan 300 facetten die een rol spelen in jouw SEO. Wij zorgen dat er geen enkele parameter vergeten wordt!

De mogelijkheden zijn eindeloos, al zijn de voornaamste de volgende: automatische campagnes, abandoned cart e-mails, welkomstmails, klantenonderhoud, verjaardagen, profielverrijking, reactivatie,…
Neen, dat is het mooie aan e-mailmarketing. Je hebt alleen een e-mailplatform nodig waar je een account op aanmaakt. In tegenstelling tot sociale media marketing technieken heb je geen advertentiebudgetten nodig.
Er zijn er honderd in een dozijn, maar voor ons steekt ActiveCampaign er met kop en schouder boven uit. Ben je op zoek naar geavanceerde e-mailmarketing dan ben je hier aan het juiste adres.
Geen probleem! Via leadmagnets en andere methoden bouwen wij een e-maildatabase op waar e-mails op verstuurd kunnen worden.

Maarten Marijs
E-mailmarketing expert

Neem contact met ons op

EƩn aanspreekpunt voor jouw e-mailmarketing, Varamedia!

Onze e-mailmarketing klanten kennen allemaal een serieuze omzetgroei.

“Door een nieuwe ’tool’ op de website, waarbij mensen hun gegevens invullen in ruil voor een waardevolle brochure, kunnen we deze mensen in een e-mail automatisatie steken. Zo breiden we onze e-mail database uit.”

Gerdi Van Fleteren

Sojka Resort
gerdi
“Voor onze SAP masterclasses werken wij samen met Varamedia om inschrijvingen te verzamelen via onze e-mail database. Er worden regelmatig mailings verstuurd en we krijgen de nodige inschrijvingen binnen.”

Katleen Vermeire

Holon
“Door een doordachte e-mail strategie krijgen we dagelijks leads binnen die ervoor zorgen dat ik ruim 3 maanden van werk voorzien ben. We bereiken de juiste mensen met de juiste boodschap, waardoor deze converteren.”

Kevin Duyvejonck

Mosgigant

Wij staan klaar voor jou!

Wil je ook met jouw bedrijf groeien d.m.v e-mailmarketing? Samen met onze lead e-mailmarketeer gaan wij op zoek naar de meest geschikte oplossing voor jouw bedrijf.