SAY đź‘‹ TO VARAMEDIA
Meer leads, omzet en winst met
e-mailmarketing!
Lead driven e-mailmarketing is een van de meest winstgevende marketingkanalen, als je het op de juiste manier inzet tenminste. Lees: niet bij gelegenheid eens een e-mail versturen, wel een doordachte e-mailstrategie met (geautomatiseerde) campagnes en gepersonaliseerde e-mails.
Waarom ook jij e-mailmarketing moet doen?
Varamedia heeft een team dat zich uitsluitend specialiseert in e-mailmarketing. Hierbij bouwen we het vertrouwen met de klant op via e-mail waardoor de brug naar een conversie wordt verkleind. Zeker bij wat meer dure of ingewikkelde producten of diensten, is 1 touchpoint onvoldoende om de klant tot conversie te bewegen.
E-mailmarketing verhoogt het aantal touchpoints met de klant zonder dat een advertentiebudget moet worden betaald aan een marketingplatform als Facebook Ads of Google Ads.
Het is met andere woorden een voordelige vorm van marketing en vergt een éénmalige slimme setup met lang rendement nadien.
Varamedia, jouw specialist in
Meer omzet
Het ultieme doel van lead driven e-mailmarketing is meer omzet behalen, al is dat zelf doen niet zo evident. Via een doordachte e-mailstrategie halen we het maximale uit jouw e-mailmarketing.
Uitbreiden van e-maillijst
Misschien heb je het al gemerkt, je e-maillijst uitbreiden is niet altijd eenvoudig. Maar wel belangrijk aangezien een uitgebreide mailinglijst je toestaat een duurzame relatie op te bouwen met meer klanten.
E-mailmarketing met een strategie
Lukraak e-mails sturen wanneer je er eens aan denkt zal waarschijnlijk weinig opleveren. Een goede e-mailmarketing wordt gedreven door strategie en consistentie.
Waarom?
Lead e-mailmarketing succesvol inzetten: alleen maar voordelen
EĂ©n ding is duidelijk: lead e-mailmarketing maakt deel uit van een goede online lead driven marketinstrategie. Het is namelijk dĂ© manier om je leads op te volgen en doorheen de marketing funnel te leiden.Â
E-mailmarketing is niet alleen betaalbaar, het heeft ook een hoge return on investment.
Je kan heel goed nagaan wat er met jouw e-mail gebeurt. Zo kan je volgende elementen monitoren: click-through rate, omzet, conversies…
Je kan specifieke doelgroepen targetten met een boodschap op basis van hun unieke kenmerken of gedrag dat ze eerder vertoonden.
WANT TO 🤝 HANDS?
Jouw e-mailmarketing uitbesteden aan Varamedia zorgt voor een heuse boost!
Vind je zo’n e-mailmarketingstrategie en uitvoering te veel werk? Don’t worry, bij het e-mail marketing bureau van Varamedia doen onze experts alles voor jou! Van strategische keuzes maken en de praktische uitwerking van de strategie tot het meten van de resultaten en het beantwoorden van al jouw vragen.
Wij maken strategische keuzes op maat van jouw bedrijf! Klaar om die leads en/of sales met e-mail als bron automatisch te zien binnenkomen?
Neem contact met ons op
Eén aanspreekpunt voor jouw e-mailmarketing, Varamedia!
Contactformulier
Het contactformulier voor op de pagina's /contact, /diensten, ...