Meer leads en klanten genereren voor een carrosseriebedrijf in een sector gedomineerd door heel grote spelers. Hoe doe je dat?
We bouwden Dinac.be tot groot SEO-platform dat bovenaan staat bij alle belangrijke Google-zoekwoorden.
Dagelijks stroomt de ene na de andere lead binnen. Het is nu druk bij Dinac en het bedrijf is in volle groei.
Wat als je niet op dezelfde lijn ligt met je websitebouwer? Dan ga je op zoek naar een nieuwe partner! Dat is precies hoe Dinac bij ons terechtkwam. Varamedia sprong in de bres voor het carrosseriebedrijf en stak de website in een nieuw jasje. Ook de SEO-strategie van Dinac nam Varamedia stevig onder handen.
Dinac uit Deurne is gespecialiseerd in carrosserie en herstelt elke vorm van schade aan elk type auto. Het bedrijf werkt samen met verzekeraars en handelt de administratie af voor de klant. Dinac is een echt familiebedrijf: broers Yannick en Nicklas Kuylen staan samen met moeder Anita aan het roer.
Yannick deelde met plezier zijn ervaring over de samenwerking met Varamedia.
Yannick: “Het contact met de eerste webdesigner van Dinac verliep niet zo vlot. We wilden graag vernieuwen en de website een moderne look geven, maar we kregen die persoon niet mee in ons verhaal. Er zat niets anders op dan een zoektocht op poten zetten naar een nieuwe webdesigner. Wie kon onze wens vervullen? Dat bleek uiteindelijk Varamedia te zijn! Jeroen kon ons zeer snel helpen: in stroomversnelling stond onze nieuwe website online. Die website was bovendien ook mobile responsive, een grote troef uiteraard in een wereld waarin smartphones overheersen!”
Afbeelding: de SEO-stijging van Dinac.be overheen de laatste 2 jaar (bron: Ahrefs.com publieke data). De daling/stabilisering kwam er nadat we op vraag van Dinac de SEO-campagne pauzeerden en een samenwerking verderzetten op andere online marketingdomeinen. Ook dat is bij SEO een garantie: je investeert in de SEO-uitbouw van je website en zelfs als je de SEO-campagne stopzet, heb je jarenlang plezier van de instroom van leads via Google.
Yannick: “Het contact met Jeroen en de andere collega’s verliep zeer vlot. Als we aanpassingen vroegen om de website te verbeteren, werden die altijd zo snel mogelijk uitgevoerd.”
“Bovendien krijg je bij Varamedia waar voor je geld, dat is ook heel belangrijk natuurlijk. Ik ben ervan overtuigd dat jullie expertise zéér waardevol is: jullie zijn goed in wat jullie doen.”
“Jullie slaagden erin om mijn ‘slechte ervaring’ om te buigen naar een goede ervaring! Mensen vinden onze website, klikken door en ondernemen actie in de vorm van een e-mail of telefoontje. Dat is precies de bedoeling van onze samenwerking met Varamedia. Ik ben dus een tevreden man.”