Varamedia logo
22+
/
/
FAGG

"Ik zou Varamedia zeker aanraden. Er was een heel directe communicatie, alles verliep heel vlot."

Federaal Agentschap voor Geneesmiddelen en Gezondheidsproducten zocht een specifieke partner voor hun sociale mediastrategie. Varamedia hielp bij het bepalen van doelgroepen, budgetverdeling, opzetten en optimaliseren van de campagnes.

Bewezen diensten

De uitdaging

We ondersteunden FAGG bij het ontwikkelen van een doeltreffende sociale mediastrategie om hun nieuwe websites FarmaInfo.be en PharmaInfo.be in de kijker te zetten. Deze websites zijn gericht op particulieren en bevat betrouwbare informatie over geneesmiddelen en gezondheidsproducten. De klant zorgde zelf voor de inhoud, terwijl wij verantwoordelijk waren voor het strategisch bepalen en optimaliseren van de campagnes. De campagnes werden via Facebook en X gelanceerd.

uitdaging
Aanpak

Onze aanpak

Een eerste stap was een grondige analyse van de doelen en doelgroepen van de klant, gevolgd door het ontwikkelen van een op maat gemaakte sociale mediastrategie per platform. We werkten samen met de klant om de inhoud te creëren en deze strategisch te plaatsen op relevante sociale mediaplatforms. Tijdens de campagne hebben we continu geanalyseerd en aangepast om de prestaties te optimaliseren.

Het resultaat

De samenwerking met FAGG is vlot verlopen, maar wat zeggen ze zelf?: ‘Ik zou Varamedia zeker aanraden. Er was een heel directe communicatie, alles verliep heel vlot. Wat we vroegen konden ze direct leveren, en als we iets vroegen dat een beetje buiten de briefing viel, gingen ze daar heel creatief en efficiënt mee om. Dus we waren zeker tevreden!

Resultaat

Ook zulke resultaten boeken?

Ook zulke resultaten behalen? Wij kunnen helpen!

Bekijk ook zeker deze cases:

Wil jij ook zulke resultaten boeken? Contacteer de experts van Varamedia!

Het contactformulier voor op de pagina's /contact, /diensten, ...

Voor + achternaam(Vereist)
Varamedia logo
Klaar voor een nieuwe samenwerking?