Varamedia logo
22+
/
/
Ex-Stra

"Specialisatie in leadgeneratie, dat is précies wat ik zocht!"

Drie jaar geleden richtte Eric Dings het adviesbureau EX-STRA op. Hoewel hij al een website had, vonden te weinig potentiële klanten (leads) hun weg ernaartoe. Gelukkig kwam Varamedia te hulp!
Ex-stra

De uitdaging

Drie jaar geleden stampte Eric Dings adviesbureau EX-STRA uit de grond. Een website had hij al, maar te weinig potentiële klanten (leads) vonden de weg ernaartoe. Varamedia to the rescue!

ex-stra uitdaging
ex-stra aanpak

Onze aanpak

Onze grafische designers bouwden een nieuwe website en onze SEO-specialisten gingen aan de slag met een keyword research en SEO copywriting.

Het resultaat

De website genereert veel meer leads dan vroeger en de website is sterk vindbaar in Google op zoektermen zoals “investeren in vastgoed”.

ex-stra resultaat

Ook zulke resultaten boeken?

EX-STRA begeleidt zelfstandigen en bedienden in het maken van een vastgoedinvestering.  Daarbij ligt de focus op stimulatie van de vierde pensioenpijler om zo zekerheid voor de toekomst te bestendigen. Zaakvoerder Eric Dings deelt zijn marktinzichten en advies met de klant en gaat op zoek naar slapend kapitaal: spaargeld, groepsverzekering, reserves in de vennootschap… 

"De wens van Eric was duidelijk: bij een search op het internet moét EX-STRA hoog in de rating terechtkomen."

“De website was vanaf het eerste moment tiptop in orde”

Eric: “Ik klopte aan bij Varamedia met een specifiek doel voor ogen: ik wou via Google klanten verwerven. Voor mij hoefde de website van EX-STRA niet leuker te zijn, maar efficiënter. Varamedia heeft die wens zeker kunnen vervullen. De website vond ik vanaf het eerste voorstel écht goed. Voor de SEO-content was het in het begin wat zoeken. Ik heb de copywriters van Varamedia wat ondergedompeld in ‘mijn wereld’ en nu weten ze precies wat ik verwacht en waar ze op moeten letten. Zo kan ik mijn klanten voorzien van content van een uitmuntend niveau.”

“Varamedia gaat professioneel te werk”

Eric: “De samenwerking verloopt correct. Tijdens de eerste gesprekken met Jeroen, de eigenaar van Varamedia, bouwden we een vertrouwensband op. Dat wist me wel te bekoren. Ook het verdere contact met medewerker Rick Tousseyn gaat vlot. Hij reageert snel, volgt het ‘project’ goed op, is planmatig… Kortom, ik kan op hem rekenen.”

Eric: “Ik zou Varamedia aanraden aan iedereen die via het internet leads wil genereren. Dat is de focus van het digitale marketingbureau en was voor mij ook de doorslag om voor hen te kiezen. 

Afbeelding: de SEO-stijging van Ex-Stra.be overheen de laatste 2 jaar (bron: Ahrefs.com publieke data).

ex-stra SEO
Ook zulke resultaten behalen? Wij kunnen helpen!

Bekijk ook zeker deze cases:

Wil jij ook zulke resultaten boeken? Contacteer de experts van Varamedia!

Het contactformulier voor op de pagina's /contact, /diensten, ...

Voor + achternaam(Vereist)
Varamedia logo
Klaar voor een nieuwe samenwerking?