Mosgigant zit in een bijzonder concurrentiële sector met heel hoge Google Ads kosten. Het is haast onmogelijk om rendabel Google Ads te doen in deze sector. Daarom moesten nieuwe vormen van online marketing worden gevonden die wel een grote rentabiliteit hebben.
We vernieuwden de website en focusten vanaf dag 1 op SEO waarbij de website organisch hoger rankt in Google zonder dat advertentiebudget nodig is.
De website genereert veel meer leads dan vroeger en de agenda zit altijd tot maanden vooruit boordevol!
Mosgigant is een bedrijf gespecialiseerd in de ontmossing van gevels en daken. Ze zorgden reeds voor een diepe en grondige ontmossing voor tal van woningen in West-Vlaanderen en omstreken, zodat de gevels en daken weer als nieuw zijn.
Toch merkte zaakvoerder Kevin Duyvejonck dat de website niet veel nieuwe klanten aantrok en bijgevolg niets opbracht. Daarom ging hij op zoek naar een marketingbureau dat hem hierbij kon helpen. Varamedia nam de volledige website onder handen en zorgde voor een krachtige SEO-campagne, alsook betaalde campagnes zoals Facebook Ads en Google Ads.
Volgens zaakvoerder Kevin Duyvejonck was het voor hem al snel duidelijk dat hij met Varamedia in zee zou gaan: “De eerste gesprekken waren vlot en spontaan. Ik was er meteen zeker van dat Jeroen weet waarmee hij bezig is, dus ik aarzelde dan ook niet om hem mijn project toe te vertrouwen.”
Het is voor Kevin vooral belangrijk dat hij kan rekenen op een marketingbureau, zonder dat hij zich zelf al te veel moet bezighouden met het bijhouden van de resultaten. “Ik gaf Jeroen volledig carte blanche. Ik betaal het marketingbureau en zij moeten zorgen dat de leads binnenkomen, ik doe de rest wel”, aldus de zaakvoerder. “Hoe ze het doen, kiezen ze zelf. Zolang de resultaten er zijn, ben ik tevreden. En die belofte komt Varamedia zeker na.”
“Ook het contact met Varamedia verliep steeds vlot”, aldus de zaakvoerder. “Ik had bij Varamedia steeds één vast aanspreekpunt, Renilde, en kon haar altijd bereiken wanneer ik een vraag of opmerking had. Het is fijn dat je als klant bij Varamedia kan genieten van een snelle en persoonlijke aanpak!”
Duyvejonck: “Al zitten we nog steeds in de startfase, toch merk ik al een duidelijk verschil tegenover de periode voor we met Varamedia samenwerkten. We beginnen nu al meer en meer kwalitatieve leads binnen te krijgen, wat een goed teken is. Je merkt dat Varamedia zich onderscheidt van andere marketingbureaus in de manier waarop ze de website, SEO en SEA hebben aangepakt. Bezig blijven zoals we bezig zijn, is de boodschap dus!”
Formulier dat wordt geïntegreerd op de artikels in de vorm van een popup.