De Kaasconnaisseur

"Dankzij Varamedia zijn we een volledig ander bedrijf geworden"

De uitdaging

Zoveel mogelijk mensen van culinair levensgeluk voorzien: dat is het doel van digitale kaaswinkel ‘De Kaasconnaisseur’. Aanvankelijk focuste oprichter Nick Spanhove zich vooral op kaasbuffetten voor bedrijfsfeesten, huwelijken en communies, maar helaas stak Covid-19 daar een stokje voor. Daarom besloot Nick zich vooral te focussen op e-commerce, met aan huis geleverde kaasplanken en kaasboxen. Voor de samenwerking met Varamedia had De Kaasconnaisseur echter geen eenduidige strategie, en was de verkoop een verhaal van trial and error.

Onze aanpak

We pakten de website grondig aan en zorgden voor grote toenames van verkeer via sociale media en zoekmachines.

Het resultaat

“De eerste resultaten waren verbluffend snel zichtbaar. Na enkele weken kregen we dagelijks al een tiental leads binnen.”

Zoveel mogelijk mensen van culinair levensgeluk voorzien: dat is het doel van digitale kaaswinkel ‘De Kaasconnaisseur’. Aanvankelijk focuste oprichter Nick Spanhove zich vooral op kaasbuffetten voor bedrijfsfeesten, huwelijken en communies, maar helaas stak Covid-19 daar een stokje voor. Daarom besloot Nick zich vooral te focussen op e-commerce, met aan huis geleverde kaasplanken en kaasboxen. Voor de samenwerking met Varamedia had De Kaasconnaisseur echter geen eenduidige strategie, en was de verkoop een verhaal van trial and error.

“De eerste resultaten waren verbluffend snel zichtbaar. Na enkele weken kregen we dagelijks al een tiental leads binnen.”

“Ik kende Jeroen al van een vorige samenwerking en hij is me altijd bijgebleven als een go-getter, als een zeer gedreven ondernemer met kennis van zaken”, zegt zaakvoerder Nick Spanhove. “Toen ik hoorde dat hij zich met Varamedia specialiseerde in B2B-leadgeneratie, leek het mij wel interessant om eens te horen wat hij voor mij kon betekenen. Daaruit bleek snel dat er heel wat low hanging fruits te grijpen waren voor ons businessmodel en voor onze sector.”

De Kaasconnaisseur

 

“Ik ken Jeroen als een go-getter, als een zeer gedreven ondernemer met kennis van zaken.”

Nick Spanhove: “Na onze eerste samenkomst heeft het marketingteam van Varamedia een heel mooi, uitgebreid en vooral concreet stappenplan opgebouwd om tot een goede leadgeneratie te komen. En… de eerste resultaten waren verbluffend snel zichtbaar. Na enkele weken kregen we dagelijks al een tiental leads binnen, waardoor we als het ware met een luxeprobleem te kampen hadden.”

“Ook de samenwerking en communicatie met Varamedia verliep steeds bijzonder vlot”, vindt Nick. “Soms volstaat één telefoontje al om een concreet actieplan op te stellen. Als ondernemer bespaart je dat heel wat tijd, wat ik toch wel apprecieer. Het is niet nodig om talloze meetings in te plannen vooraleer alles duidelijk is.”

De-Kaasconnaisseur

Ook zulke resultaten boeken?

Het resultaat

“De leads die we dankzij Varamedia hebben verworven, zijn stuk voor stuk kwalitatieve leads met een hoog conversiepercentage.”

“Ik zou Varamedia aanraden aan iedere zaakvoerder die zijn bedrijf op de kaart wil zetten. Varamedia kent een no-nonsense stijl van aanpakken, werkt bijzonder snel en bereikt ook effectief de beloofde resultaten (en zelfs meer dan dat). Maar vooral: ze verkiezen kwaliteit boven kwantiteit. De leads die De Kaasconnaisseur heeft verworven, zijn dan ook stuk voor stuk kwalitatieve leads met een hoog conversiepercentage. Dankzij Varamedia zijn we een volledig ander bedrijf geworden!”