Varamedia logo
20+

Buildinc

"Met een groei aan leads van meer dan 1500% toont Varamedia wel degelijk dat ze weten waarmee ze bezig zijn"

De uitdaging

Het innovatieve bouwbedrijf BUILDINC was op zoek naar een betrouwbare partner die voor een nieuwe, professionele website kon zorgen en hun zichtbaarheid in Google kon vergroten.

Onze aanpak

Via een nieuwe website met focus op conversie en een uitgebreide marketing- en SEO-strategie in combinatie met SEO copywriting en linkbuilding gingen we voor maximaal resultaat.

Het resultaat

Dankzij Varamedia kende BUILDINC een groei in leads van meer dan 1500% (!) en steeg voor tientallen keywords naar de eerste plaats in Google Search.

BUILDINC is een grensverleggend bouwbedrijf dat nieuwe en slimme ideeën wil introduceren in de bouwsector. Alle constructies van BUILDINC zijn opgebouwd uit duurzame materialen en zijn 120% circulair; hun motto is dan ook ‘smarter, faster, greener’. Je kan er terecht voor prefab woningen, zij- of aanbouwen, tiny houses, poolhouses en zelfs thuiskantoren! BUILDINC gaat geen enkele uitdaging uit de weg en wou dat dan ook graag duidelijk maken op haar website.

Buildinc

“Varamedia is een no-nonsense bedrijf met een persoonlijke aanpak waarmee je vooruit kan!”

“De keuze om een samenwerking met Varamedia te starten was snel gemaakt”, zegt zaakvoerder Cedric Pante. “Jeroen was de eerste en interessantste persoon die reageerde bij onze zoektocht naar een leadgeneratie bedrijf. Vanaf het eerste contact was hij altijd heel open en familiaal, je hebt bij Varamedia niet het gevoel dat je een nummertje bent.”

Als eerste nam Varamedia de website onder handen. BUILDINC investeerde eerder in het verleden in een website en webshop, maar die bracht helaas niet veel op. Pante: “We hadden veel geld geïnvesteerd in een website voor BUILDINC, maar die heeft ons niets opgeleverd. Daarom zijn we op zoek gegaan naar iemand die onze website kon optimaliseren en ons met een SEO-campagne meer zichtbaar kon maken op het net. En Varamedia heeft dat perfect gedaan, vanaf dag één.”

Afbeelding: de SEO-stijging van Buildinc.eu overheen de laatste 2 jaar (bron: Ahrefs.com publieke data).

buildinc eu

“Ik krijg tot op vandaag complimenten over hoe knap onze website is.”

Varamedia zorgde voor een volledig nieuw webdesign voor de website van BUILDINC en hield daarbij steeds de visie en missie goed in het achterhoofd, zodat het voor elke toekomstige bezoeker in een oogopslag duidelijk wordt waar BUILDINC voor staat. “Ik ben zelf enorm gelukkig met de website, die er nu veel professioneler uitziet”, aldus de zaakvoerder. “Ik krijg tot op vandaag nog complimenten over hoe knap onze website is.”

Ook zulke resultaten boeken?

Het resultaat

“Met een groei aan leads van meer dan 1500% toont Varamedia wel degelijk dat ze weten waarmee ze bezig zijn.”

Pante: “Voor we met Varamedia samenwerkten, hadden we simpelweg geen leads via internet. Nu hebben gemakkelijk 10 à 15 leads per week, die over het algemeen ook kwalitatief zijn. Binnen de zes weken stonden we met een aantal keywords op plaats één in Google. Hoe ze het doen is mij een raadsel, maar met een groei aan leads van meer dan 1500% toont Varamedia wel degelijk dat ze weten waarmee ze bezig zijn.”
Ook het contact gedurende het hele project met Varamedia is goed verlopen. “Ze doen bij Varamedia wat ze beloven”, zegt de zaakvoerder van BUILDINC. “Dat is nu net hun sterke punt en wat hen onderscheidt van andere marketingbureaus, want vandaag de dag is het niet evident een partner te vinden die zijn beloften nakomt. Varamedia is een no-nonsense bedrijf met een persoonlijke aanpak waarmee je vooruit kan!”

Het contactformulier voor op de pagina's /contact, /diensten, ...

Voor + achternaam(Vereist)
Varamedia logo
Klaar voor een nieuwe samenwerking?