SEO Bureau

Varamedia is uw SEO bureau met alle vereiste in-house kennis voor elk aspect van zoekmachineoptimalisatie: SEO-analyses, content mapping, SEO-teksten laten schrijven, link building, authority building, citation development en zoekmachineoptimalisatie voor sociale media.

Veeleisend SEO bureau met tonnen ervaring en knowhow in Google marketing

Veel digitale marketingkantoren beloven hun klanten de hoogste posities in Google maar bij Varamedia maken we deze belofte ook realiteit. Bekijk gerust zelf hiervan de bewijzen als je zoekt naar een SEO bureau in Google...

seo bureau

Hoe ons bureau SEO aanpakt

Wij werken in onze SEO-strategie voor uw bedrijf steeds alomvattend. Alvorens we starten, maken we eerst een grondige SEO-audit waarin we:

  1. De staat van uw SEO-structuur nakijken
  2. Uw huidige pagina's controleren op SEO
  3. Uw concurrenten analyseren op SEO en dit vergelijken met uw website of app performance
  4. We maken een linkprofiel op van uw website en van deze van uw concurrenten

Geavanceerde SEO Monitoring Tools die garant staan voor de beste resultaten

Hierbij maken we gebruik van de meest geavanceerde SEO-tools die altijd inbegrepen zijn in onze service aan de beste prijzen. Dit zijn onder meer gratis tools als Google Search Console en Google DataStudio maar ook SEMrush, Ahrefs, SERanking, Ubersuggest en Screaming Frog.

Natuurlijk is het hebben van de juiste tools maar het halve werk. Wij hebben de juiste SEO consultants en experts in huis die alle data die in internetmarketing omgaat moeiteloos kunnen interpreteren. Hiervan maken wij strategische analyses waarmee we alles in rekening nemen:

  1. Uw doelstellingen op vlak van omzet, websiteverkeer, leads en sales
  2. Wie uw concurrenten zijn
  3. Hoe sterk de online concurrentie is
  4. Welke de sterktes en zwaktes zijn van uw website en zoekmachineposities
  5. Waar het 'low hanging fruit' van uw website zich bevindt (grote onbenutte opportuniteiten)

Bekijk meer info over onze aanpak op deze pagina

SEO zichtbaarheid optimalisatie

“Wij doen niet gewoon aan link building of gewoon aan content creation. Wij zorgen voor de optimale SEO-mix waarin gedacht wordt aan elk klein detail.

JEROEN VAN RAEMDONCK

Veelgestelde vragen

leadgeneratie MET SEO?

Leadgeneratie: het genereren van kwalitatieve contactaanvragen via de digitale weg. Dat kunnen kandidaat-klanten zijn of nieuwe sollicitanten (denk aan kandidaten voor bepaalde knelpuntberoepen). Een inschrijving op de nieuwsbrief of een download van een whitepaper? Mooi meegenomen, maar dat is geen echte lead die telt. Een lead is een warm contact dat zich vrijwillig aanmeldt bij uw bedrijf via uw website. En natuurlijk dankzij de hulp van de marketingtechnologie waarmee wij uw website verrijken. 

Genereren jullie ook leads in de vorm van sollicitanten voor knelpuntberoepen?

Een lead kan ook een sollicitant zijn voor een vacature die maar niet ingevuld geraakt. Ja, zelf voor beroepen waar ook rekruteringskantoren hun tanden op stukbijten. Wij gaan natuurlijk niet zelf aan headhunting doen met de telefoon. Wij creëren een digitale vacaturemagneet die kandidaat-sollicitanten warm maakt om eens te komen praten. Bekijk hier bijvoorbeeld ons voorbeeld van een jobplatform voor Connectify. In plaats van 1 lead (sollicitant) per kwartaal via een rekruteringskantoor bezorgden wij hen via een geavanceerde LinkedIn-strategie 4 concrete sollicitaties en 25 warme contacten op slechts twee weken tijd. En dat uiteraard zonder dat wij hiervoor een hoge consultancy fee vroegen zoals veel rekruteringskantoren doen (waarbij deze kan oplopen tot meer dan €10.000). 

INVESTERING IN SEO

De definitie van INVESTEREN:

  • "Het inzetten van tijd en geld met als doel hier op langere termijn meer opbrengst mee te behalen."
  • "Het beleggen van geld of het aanschaffen van middelen ter verkrijging van een meeropbrengst c.q. om meer winst te behalen."
  • "Investeren is te omschrijven als het doen van aanschaffingen die tot doel hebben de continuïteit en kwaliteit van de onderneming te waarborgen op langere termijn."

Lees meer over de investering in uw marketingsysteem bij het volgende puntje: Hoeveel kost een marketingproject?

Hoeveel kost een marketingproject? 

Wij starten enkel een klantenrelatie en marketingproject op als we geloven in het project en belangrijk: het rendement. Daarin verschillen wij sterk van traditionele communicatiebureaus die uurtjes verkopen. Wij verkopen geen uurtjes, wij verkopen rendement.

Het automatisch marketingsysteem dat wij voor onze klanten opbouwen betaalt zich altijd meervoudig terug. Over de concrete kostprijs, die verschilt van project tot project, kunnen wij meer toelichting geven tijdens een telefoongesprek. Via deze pagina vindt u onze contactgegevens.

Maar laat het duidelijk zijn: een echte expert mag niets kostenEen echte expert moet opbrengen. Als u nu marketingbudget spendeert zonder meetbare return is dat een teken dat u niet samenwerkt met echte experts. De lijn die wij bewandelen is de lijn van discipline, focus en expertise. Hierin zijn wij uniek. Geloof ons vrij: wij hebben nog nooit geld gekost aan onze klanten.

Is de factuur die klanten van ons krijgen duur? Wij hebben klanten in alle sectoren en van alle groottes (bekijk hier een aantal referenties en lees hier een aantal testimonials). En zeker niet in vergelijking met het rendement dat we hen leveren.

rendement varamedia

Welk rendement kan ik verwachten op het marketingbudget?

Soms zegt een grafiek meer dan duizend woorden. Daarom delen we hieronder een aantal interessante screenshots van klanten van Varamedia. Om het met de woorden van één van onze klanten te zeggen: "Jullie strategie met Google werkt als geen ander en wij zijn heel blij dat we jullie leerden kennen. Tijdens de coronacrisis weten we dat al onze concurrenten het moeilijk hadden, maar bij ons bleef het werk vlot binnenkomen". Lees hier enkele andere reviews van Varamedia.

rendement varamedia

Wie zijn jullie klanten?

Ons marketingsysteem legt de focus op impact en rendement. Maar we laten liever onze klanten aan het woord. Bekijk hier een aantal referenties en lees hier een aantal testimonials.

Cedric Pante: "VARAMEDIA doet simpelweg wat het belooft, op korte termijn werden voor ons bedrijf waardevolle leads gecreëerd waar we echt mee aan de slag kunnen! Een echt no-nonsense bedrijf met een persoonlijke aanpak waarmee je vooruit kan! Eindelijk een team waarop je kan bouwen! BEDANKT JEROEN, FREDERIK, RICK en CO! BUILDINC" 

review buildinc
yannick

Hoe verloopt een samenwerking?

Traject

Afhankelijk van de situatie van uw website en uw huidige digitale marketing stellen we een traject op maat samen. De bouwblokken van zo'n traject vindt u hieronder. Tal van factoren spelen een rol: B2B of B2C, de sterkte van de concurrentie, ... Afhankelijk van uw situatie bespreken we een traject op maat. Tijdens een eerste consultatiegesprek is deze informatie trouwens geheel gratis. Eentje van het huis, zeg maar. Een kennismaking met onze expertise en waarde. Verwachten we u binnenkort? 

Timing

We starten slechts 2 nieuwe (SEO-)trajecten per maand op. Bij grote projecten kan dat aantal verminderd worden naar 1. Aarzel dus niet te lang met beslissen, want opstarten kan niet op korte termijn. De timing van opstart (na het instemmen met een samenwerking) bedraagt gemiddeld drie maanden

Leadgeneratie Flow Varamedia


Met SEO wint u de marathon van Digitale Marketing

Wat doet een SEO Bureau?

België telt verschillende SEO bureaus. Maar het wordt hoogt tijd dat u Varamedia leert kennen.


Als SEO agency bieden wij een SEO-service die gegarandeerd topresultaten oplevert. We werken daarom enkel met uw belangrijkste zoekwoorden waarachter het meeste omzet schuilgaat. Zo creëren we in een korte tijdspanne een enorme omzetstoename voor uw bedrijf en bent u gelijk ook overtuigd van de enorme kracht van SEO.


Gemiddeld creëren wij voor €30.000 euro aan SEO-verkeer per klant per maand. Dat doet geen ander SEO agency ons na. En hiervoor gebruiken wij enkel 'white hat' technieken die duurzaam, blijvend en krachtig zijn.

Waarnaar moet je zeker vragen bij SEO bureaus?

Als je wilt samenwerken met SEO-consultants / SEO-copywriters, moet je zeker de volgende zaken aftoetsen:

  • Of er een voorafgaande SEO audit plaatsvindt 
  • In welke mate men ook aan concurrentie-onderzoek doet. 
  • Belangrijk: wordt een overzichtelijke Excel of Google spreadsheet bezorgd met hierin de resultaten van deze analyses?
  • Kan men ook SEO teksten laten schrijven en SEO copywriting voorzien?
  • Heeft het SEO bureau expertise in on-page SEO? Dan denken we aan zaken als pagina-optimalisatie en interne linking.  
  • Kan het SEO kantoor ook voorzien in doeltreffende link building strategieën inclusief de uitvoering ervan?
  • Gebeurt er SEO position tracking?
  • Hoe verloopt de SEO-opvolging? Krijg je als klant dashboards, rapporten of geregelde feedbackmomenten? Krijg je voldoende inzichten en transparantie?
  • Hoe worden de conversies (leads en e-commerce) die via zoekmachinemarketing binnenkomen gemeten, opgevolgd en geëvalueerd?
whiteboard

Stappen in SEO

1

De beste SEO-experts


Wij hebben de beste experts met up-to-date kennis over hoe SEO werkt voor Google, Bing en sociale media.

2

Hoogkwalitatieve content creatie

Ons content team zorgt voor de beste content op tekstueel, grafisch en lay-outvlak.

3

Alle parameters zijn meegenomen in onze strategie

In SEO spelen meer dan 300 parameters mee. We vergeten geen enkele in onze all-in-one aanpak voor uw website.

ONZE GARANTIE

leads search console

Onze SEO-klanten kennen allemaal een serieuze omzetgroei. SEO is meer rendabel dan veel andere marketingoplossingen.

JEROEN VAN RAEMDONCK

Wat kan u verwachten van ons Search Marketingbureau?

Wij zijn geen gewoon SEO bureau dat de pagina's optimaliseert en het hierbij laat. Dan kan je evengoed je SEO zelf doen en dit niet uitbesteden aan een partner (het zou veel goedkoper zijn). Neen, Varamedia werkt helemaal anders, zoals je ook kan lezen op onze Over-Ons-Pagina. We nemen verantwoordelijkheid en rapporteren niet in kliks, noch views. In conversies: echte, reële leads.

1. Duidelijk SEO-plan

We maken een duidelijk SEO-concurrentieplan, SEO content plan en link acquisitie plan om de grootste vooruitgang te boeken.

2. Voortdurende metingen

De progressie wordt non-stop gemeten. We houden elke klik en impressie bij in ons systeem. De ROI wordt zo gemeten en de SEO wordt zo verder geoptimaliseerd.

3. SEO + SEO

Agency's zeggen nogal snel dat ze "gespecialiseerd zijn in zoekmachineoptimalisatie". Maar het is niet omdat je weet wat SEO betekent dat je er ook expert in bent. Net zoals je geen Excel-expert bent doordat je weet hoe Excel er in zijn basis uit ziet.

Lijst met verschillende SEO bureaus

Ontbreekt een naam in het lijstje? Mail naar info@varamedia.be met de naam van het ontbrekende SEO bureau en de website URL.

Naam SEO BureauWebsite URL
Varamedia SEOWebsite
Ants ConnectWebsite
DigicreateWebsite
STRAREX Website
IntractoWebsite
ImaxxWebsite
WiseoWebsite
ClicktrustWebsite
DropsolidWebsite
Ntriga agencyWebsite
JakencyWebsite
WebsauceWebsite
Liquid SocietyWebsite
OnlyHumansWebsite
Dexville AgencyWebsite
Duke & GraceWebsite
MarblesWebsite
YappaWebsite
idcreationWebsite
MIA InteractiveWebsite
Starring JaneWebsite
Mex UnitedWebsite
FCR MediaWebsite
Team NijhuisWebsite
The ReferenceWebsite
Hannibal AgencyWebsite
Digital KIXXWebsite
Digital ClimaxWebsite