Varamedia logo
20+

Google

Google als marketinghefboom: Search Engine Marketing

In de top 10 van Google ranken voor relevante zoekwoorden? Het is misschien wel de droom van elk bedrijf. En die kan zomaar werkelijkheid worden! Hoe? Door te investeren in Search Engine Marketing (SEM).

Wat is Search Engine Marketing?

Nog nooit van Search Engine Marketing gehoord? Misschien zegt Search Engine Optimization (SEO) of Search Engine Advertising (SEA) jou wel iets? Doet ook dat geen belletje rinkelen? Eenvoudig uitgelegd bestaat search engine marketing uit twee aspecten: zoekmachine optimalisatie (SEO) en betalende advertenties op Google (SEA).

Google is de meest gebruikte zoekmachine ter wereld. Sta je bovenaan in Google? Dan zal je merken dat jouw website veel meer klikken genereert. De meeste mensen gaan namelijk niet verder dan de eerste pagina van Google.

Sta je niet op de eerste pagina? Dan loop je hoogstwaarschijnlijk heel wat potentiële klanten mis. Wil jij als bedrijf (blijven) groeien? Dan is investeren in Search Engine Marketing een wijze keuze!

SEO

Met Search Engine Optimization (SEO) komt jouw website op een organische manier op nummer 1 in Google te staan. Zo verhoog je de zichtbaarheid en autoriteit van je bedrijf, trek je relevante bezoekers en verwezenlijk je meer leads.
 

SEA

Haal meer uit je Google Ads campagnes met een resultaatgerichte strategie van Varamedia. De juiste inhoud bij het juiste doelpubliek krijgen, that’s what it’s all about. Onklopbaar op kennisvlak. Duurzame partnerships. Persoonlijke aanpak. Transparant & efficiënt.

 

WANT TO 🤝 HANDS?

Search Engine Optimization uitbesteden?

Bespaar tijd

De voornaamste reden om jouw SEM uit te besteden? Je bespaart er jezelf heel wat tijd en moeite mee. De wereld van SEA en SEO kan simpel lijken, maar voor een beginner is het een echt doolhof.

Expertise

Een expert heeft jarenlange ervaring en kent de kneepjes van het vak. Voor experts kent de wereld van SEO en SEA amper geheimen. Daarenboven volgen experts de veranderingen binnen het vakgebied ook op de voet.

Budget

Denk je ‘Leuk, die Search Engine Marketing, maar dat kan ik me niet veroorloven’? Dan hebben we goed nieuws: je hebt niet per se een gigantisch budget nodig. Het minimum dagbudget om rendabele Google Ads-campagnes op te zetten is €20.

Strategische aanpak

Als je jouw Search Engine Optimization uitbesteedt, ben je er zeker van dat er een goed uitgedachte, strategische aanpak aan te pas komt. Een expert kan jou vertellen of je in SEA, SEO of beide moet investeren om jouw aanwezigheid op Google te vergroten.

Het contactformulier voor op de pagina's /contact, /diensten, ...

Voor + achternaam(Vereist)
Varamedia logo
Klaar voor een nieuwe samenwerking?