HOOG RENDEMENT

Onze diensten betalen zichzelf terug!

SLUIT U AAN BIJ ONZE COMMUNITY VAN ONDERNEMERS

bEKIJK OOK ONZE GRATIS MARKETING AUDIT

  • Home
  • /
  • Shop
  • /
  • SEA via Google Ads en Bing

SEA via Google Ads en Bing

175,00

Google Ads is een krachtig online marketingkanaal dat echter bijzonder complex is. Hierbij biedt Varamedia de juiste in-house kennis om van uw Google Ads campagnes een groot succes te maken. Prijs is all-in en per maand, met uitzondering van een eenmalige opbouwkost (zie verder).

Google Ads is een krachtig online marketingkanaal dat echter bijzonder complex is. Hierbij biedt Varamedia de juiste in-house kennis om van uw Google Ads campagnes een groot succes te maken.

Opstarten: audit + campagne-opbouw

Eenmalige opstartkost van €195 per campagne (meer informatie hierover: klik hier). Hierin doen we een volledige analyse van de markt alvorens we de campagne opbouwen. Zo wordt het campagnebudget beter ingezet. In deze prijs zit ook de Google Ads audit al inbegrepen!

Inbegrepen

In deze maandelijkse service voor Google Ads zitten de volgende diensten vervat:

  • Website-optimalisatie voor conversies
  • Landingspagina-optimalisatie
  • Complete conversietracking om resultaten correct te meten
  • Uitgebreid zoekwoordonderzoek
  • Campagne-opbouw
  • Voortdurende campagne-optimalisatie

Belangrijk: de kunst van Google Ads zit hem in de tweaking en finetuning. De beste resultaten komen naarmate de campagne gefinetuned wordt op basis van de resultaten. Hiervoor is een diep marketinginzicht en veel ervaring nodig die wij hier volop inzetten.

Prijs

De prijs zoals aangegeven is de prijs per maand. De minimum duurtijd is 3 maanden (maar geloof ons, u zult dit niet willen stopzetten). Wij rapporteren enkel conversies, dat betekent: leads en/of sales. Daarom is het rendement zwart op wit te vergelijken met de investering.

Niet inbegrepen in deze prijs:

Hoeveel campagnebudget zet u best in?

Als minimum raden we hier aan: €100 per maand per campagne. Deze facturatie verloopt rechtstreeks tussen uw bedrijf en Google (wij helpen u indien gewenst met de setup van het Google Ads account en de juiste koppelingen te leggen). Bij campagnebudget volgen we een specifieke strategie: we starten conservatief en zoeken naar de juiste balans tussen kosten en conversies. Van zodra we een gunstige Cost-per-Lead hebben bereikt, kunnen we het budget verhogen naar het geplafonneerde bedrag. Hier tegenover rapporteert Google Ads telkens het aantal leads dat werd gegenereerd. Zo meten we tot op de eurocentiem hoeveel rendement het campagnebudget heeft opgeleverd.

Om de Cost-per-Click in Google Ads extra te verlagen, moet de kwaliteitsscore van de landingspagina’s zo hoog mogelijk zijn. Deze score wordt door Google zelf berekend op basis van de ervaring die de landingspagina’s bieden en de content op deze pagina’s. Daarom is het belangrijk dat uw website de juiste pagina’s bevat met content waarop u ook aanwezig wilt zijn in Google Ads. De berekeningsparameters die Google Ads hier gebruikt zijn gelijkaardig als de manier waarop Google de SEO-posities bepaald. Met andere woorden: als u goed scoort op SEO-vlak, zal u minder betalen in Google Ads Biedingen. Heeft u nog niet de juiste SEO-geoptimaliseerde pagina’s op uw website? Overweeg dan onze All-in-one SEO-formule waarin we nieuwe SEO-geoptimaliseerde pagina’s maken op uw website.

Dit is een recurrente service.

Garantie op tevredenheid

Actief Sinds 2018

meer dan 900 klanten en cases

100% veilig Betalen

VIA SSL-VERSLEUTELING EN MOLLIE

Krijg markttractie als nooit tevoren

>