HOOG RENDEMENT

Onze diensten betalen zichzelf terug!

SLUIT U AAN BIJ ONZE COMMUNITY VAN ONDERNEMERS

bEKIJK OOK ONZE GRATIS MARKETING AUDIT

  • Home
  • /
  • Shop
  • /
  • SEA via Google Ads en Bing

SEA via Google Ads en Bing

575,00

Google Ads is een krachtig online marketingkanaal dat echter bijzonder complex is. Hierbij biedt Varamedia de juiste in-house kennis om van uw Google Ads campagnes een groot succes te maken. Prijs is all-in en per maand, met uitzondering van een eenmalige opbouwkost (zie verder).

Google Ads is een krachtig online marketingkanaal dat echter bijzonder complex is. Hierbij biedt Varamedia de juiste in-house kennis om van uw Google Ads campagnes een groot succes te maken.

Opstartfase: Audit + Competitieve Marktanalyse + Conversietracking

Managementfase: Campagnes

De volgende activiteiten worden maandelijks doorgelicht en uitgevoerd:

  • Website-optimalisatie voor conversies
  • Landingspagina-optimalisatie
  • Complete conversietracking om resultaten correct te meten
  • Uitgebreid zoekwoordonderzoek
  • Campagne-opbouw
  • Voortdurende campagne-optimalisatie

Belangrijk: de beste resultaten komen naarmate de campagne gefinetuned wordt op basis van de resultaten. Daarom is een minimum campagnelooptijd van 6 maanden verwacht. Wilt u voor slechts enkele maanden Google Ads inschakelen, dan heeft het gezien de startinvesteringen en de inlooptijd weinig zin ermee te beginnen.

Prijs

  • Eenmalige opstartkost: €1250
  • Management fee: €575 (max. maandelijks Google Ads advertentiebudget in beheer: €2000)
  • Vaste basisvergoeding zoals aangegeven bovenaan deze pagina is de prijs per maand per schijf advertentiebudget van €2000.

Duurtijd

De minimum duurtijd is 6 maanden.

Wij rapporteren enkel conversies, dat betekent: leads en/of sales. Wekelijks of tweewekelijks krijgt u hiervan een overzicht. Hiermee is het rendement zwart op wit te vergelijken met de investering.

Rapportage en resultaten

Wekelijks of tweewekelijks via e-mail. Voorbeeld hieronder.

google ads rapportage

Niet inbegrepen in deze prijs:

  • Retargeting via Google Display (dit vereist ook banner design en een andere campagne-opbouw)
  • Het advertentiebudget dat wordt ingezet in Google (zie verder hieronder)

Hoeveel campagnebudget zet u best in?

Als minimum raden we hier aan: €250 per maand per campagne. Deze facturatie loopt rechtstreeks tussen uw bedrijf en Google Ads zelf (wij helpen u indien gewenst met de setup van het Google Ads account en de juiste koppelingen te leggen).

Hoe zetten we het campagnebudget in?

Bij campagnebudget volgen we een specifieke strategie: we starten conservatief en zoeken naar de juiste balans tussen kosten en conversies. Van zodra we een gunstige Cost-per-Acquisition hebben bereikt, kunnen we het budget verhogen naar het geplafonneerde bedrag. Hier tegenover rapporteert Google Ads telkens het aantal leads dat werd gegenereerd. Zo meten we tot op de eurocentiem hoeveel rendement het campagnebudget heeft opgeleverd.

Om de Cost-per-Click in Google Ads extra te verlagen, moet de kwaliteitsscore van de landingspagina’s zo hoog mogelijk zijn. Deze score wordt door Google zelf berekend op basis van de ervaring die de landingspagina’s bieden en de content op deze pagina’s. Daarom is het belangrijk dat uw website de juiste pagina’s bevat met content waarop u ook aanwezig wilt zijn in Google Ads. De berekeningsparameters die Google Ads hier gebruikt zijn gelijkaardig als de manier waarop Google de SEO-posities bepaald. Met andere woorden: als u goed scoort op SEO-vlak, zal u minder betalen in Google Ads Biedingen. Heeft u nog niet de juiste SEO-geoptimaliseerde pagina’s op uw website? Overweeg dan onze All-in-one SEO-formule waarin we nieuwe SEO-geoptimaliseerde pagina’s maken op uw website.

Dit is een recurrente service van onbepaalde duur.

Garantie op tevredenheid

Actief Sinds 2018

meer dan 900 klanten en cases

100% veilig Betalen

VIA SSL-VERSLEUTELING EN MOLLIE

Krijg markttractie als nooit tevoren