Dankzij een nieuwsbrief blijft u in contact met uw klanten en bindt u uw klanten aan uw diensten. U kunt via de nieuwsbrief de klanten op de hoogte houden van nieuwe bedrijfsupdates of van sectorupdates die de klanten aanbelangen. Dankzij een informerende nieuwsbrief geeft u uw klanten het gevoel dat er allerlei dingen blijven bewegen. Zeker in bewegende sectoren als de fiscale- en boekhoudsector is een nieuwsbrief onmisbaar als communicatietool naar het cliënteel. Immers: het laat u toe om individueel klantenadvies dat voor iedereen geldt voor een stuk te automatiseren, met als gevolg dat meer klanten de juiste informatie krijgen.
Inbegrepen:
- Eén nieuwsbrief via Sendinblue of Mailchimp
- Inhoudsonderzoek (content plan)
- Inhoudsopbouw (structuur e-mail)
- Rapportering achteraf (open rates, click-through-rates)
- UTM-tagging voor Google Analytics-metingen
- Prijs per nieuwsbrief (1 keer per kwartaal)
Enkel in combinatie met een van onze premium marketing services (zie de basis en geavanceerde formules).
Niet inbegrepen:
- Inhoud creatie (het schrijven van artikels voor in de nieuwsbrief). Zie hiervoor onze maandelijkse content service.