HOOG RENDEMENT

Onze diensten betalen zichzelf terug!

SLUIT U AAN BIJ ONZE COMMUNITY VAN ONDERNEMERS

bEKIJK OOK ONZE GRATIS MARKETING AUDIT

  • Home
  • /
  • Shop
  • /
  • Google Tag Manager en Analytics setup

Google Tag Manager en Analytics setup

495,00

Google Tag Manager en Google Analytics zijn het kompas van de online marketeer die de juiste richting aangeven. Geen enkel schip vaart vandaag de dag zonder kompas, tenzij het plezierbootjes zijn. Hetzelfde geldt in online marketing. Wie werkt met grote budgetten, of ruime groeiambities heeft, moet absoluut de juiste meetsystemen aan de website gekoppeld hebben. Alleen zo kunnen de reële websiteresultaten gemeten worden.

Met Google Tag Manager en Google Analytics stellen we het volgende in:

  • Doelen op basis van landingspagina (bedankingspagina na aankoop en/of registratie) of op basis van Gebeurtenis (bijvoorbeeld het bevestigingsbericht na een formulier-inzending).
  • Gebeurtenissen zoals Formulier-inzendingen, Link-kliks in het menu, Link-kliks op CTA-banners, Link-kliks op belangrijke plaatsen op de website.
  • Advanced E-commerce Tracking voor Analytics (hiermee worden de orderwaardes gemeten)
  • Koppeling met Google Ads (indien in gebruik)
  • Koppeling met Google Search Console (voor SEO)
  • Optimalisatie van Google Search Console

Na deze ingrepen zult u met uw website en bedrijf:

  • Op een gerichte manier aan Google Ads advertising kunnen doen (zonder geld te verspillen). Niet-rendabele campagnes worden onmiddellijk herkend.
  • Hetzelfde geldt voor alle andere vormen van online adverteren (Facebook, Instagram, Pinterest, Bing, noem maar op)
  • Duidelijk zien welke websitekanalen echte inkomsten opleveren (is het organisch zoeken, direct verkeer, verkeer via Google, via Bing of via referrals? U zult het allemaal tot in het detail weten)
  • Zien welke activiteiten er op de website plaatsvinden op vlak van interactie (belangrijke Link-kliks, belangrijke Paginaweergaven, belangrijke Gebeurtenissen zoals een Add-To-Cart)
  • Dit is een éénmalige setup die uw website voor de rest van het websiteleven veel rendement zal opleveren op vlak van doelgerichte advertentie-uitgaven (in tegenstelling tot niet-doelgerichte, verspilde advertentie-uitgaven)

 

Categorie:

Google Tag Manager en Google Analytics zijn het kompas van de online marketeer die de juiste richting aangeven. Geen enkel schip vaart vandaag de dag zonder kompas, tenzij het plezierbootjes zijn. Hetzelfde geldt in online marketing. Wie werkt met grote budgetten, of ruime groeiambities heeft, moet absoluut de juiste meetsystemen aan de website gekoppeld hebben. Alleen zo kunnen de reële websiteresultaten gemeten worden.

Met Google Tag Manager en Google Analytics stellen we het volgende in:

  • Doelen op basis van landingspagina (bedankingspagina na aankoop en/of registratie) of op basis van Gebeurtenis (bijvoorbeeld het bevestigingsbericht na een formulier-inzending).
  • Gebeurtenissen zoals Formulier-inzendingen, Link-kliks in het menu, Link-kliks op CTA-banners, Link-kliks op belangrijke plaatsen op de website.
  • Advanced E-commerce Tracking voor Analytics (hiermee worden de orderwaardes gemeten)
  • Koppeling met Google Ads (indien in gebruik)
  • Koppeling met Google Search Console (voor SEO)
  • Optimalisatie van Google Search Console

Na deze ingrepen zult u met uw website en bedrijf:

  • Op een gerichte manier aan Google Ads advertising kunnen doen (zonder geld te verspillen). Niet-rendabele campagnes worden onmiddellijk herkend.
  • Hetzelfde geldt voor alle andere vormen van online adverteren (Facebook, Instagram, Pinterest, Bing, noem maar op)
  • Duidelijk zien welke websitekanalen echte inkomsten opleveren (is het organisch zoeken, direct verkeer, verkeer via Google, via Bing of via referrals? U zult het allemaal tot in het detail weten)
  • Zien welke activiteiten er op de website plaatsvinden op vlak van interactie (belangrijke Link-kliks, belangrijke Paginaweergaven, belangrijke Gebeurtenissen zoals een Add-To-Cart)
  • Dit is een éénmalige setup die uw website voor de rest van het websiteleven veel rendement zal opleveren op vlak van doelgerichte advertentie-uitgaven (in tegenstelling tot niet-doelgerichte, verspilde advertentie-uitgaven)

 

Garantie op tevredenheid

Actief Sinds 2018

meer dan 900 klanten en cases

100% veilig Betalen

VIA SSL-VERSLEUTELING EN MOLLIE

Krijg markttractie als nooit tevoren

>