Caneva-S wilde haar website vernieuwen om zo gemakkelijker nieuwe opdrachtgevers te overtuigen.
We gingen aan de slag met een Figma design waarin we verschillende voorstellen deden. Vervolgens werkten we een nieuwe website uit die tot in de puntjes afgewerkt was en er qua design sterk uitsprong.
Caneva-S slaagt erin om mooie klanten aan te trekken, mede dankzij de mooie website die prospecten dat vertrouwen geeft dat nodig is om grote deals binnen te halen.
“Als vormgevers van de publieke ruimte en het landschap, moet je website een afspiegeling zijn van je werk”, vertelt Myrna Baks van Atelier Caneva-S. Samen met zakenpartners Yves en Fabrice besloot ze om een hulplijn in te schakelen, want hun website had niet de gewenste ‘look’. Varamedia bouwde een nieuwe, eenvoudige, professionele website die precies uitstraalt wie Caneva-S is en wat Caneva-S doet.
Atelier Caneva-S in Brussel is een kruisbestuiving tussen Nederlandstalige en Franstalige landschapsarchitecten en stedenbouwers Yves Hubert, Myrna Baks en Fabrice Kusiak. Elk ruimtelijk vraagstuk is voor Caneva-S een nieuwe uitdaging. Daarvoor werken ze onder andere samen met overheidsniveaus, bouwondernemingen, architecten, natuur- en bosbeheerders… Samen oplossingen bedenken, dat is dé sterkte van het atelier.
We contacteerden Myrna voor een gesprek over de samenwerking met Varamedia.
Myrna: “Drie jaar geleden besloot ik samen met Yves en Fabrice om de krachten te bundelen. Daar hoorde natuurlijk een nieuwe website bij. Een kennis kon voor ons een website op poten zetten, maar qua ‘look’ was er ruimte voor verbetering. Je website is tenslotte hét gezicht van je bureau. Via Google kwam ik terecht bij Varamedia, ik had meteen de indruk dat zij ons konden helpen. Ons budget was vrij klein, dus voor ons hoefde de website niet ‘flashy’ te zijn. Dat maakten we al in het begin erg duidelijk. Een website die straalt in zijn eenvoud én tegelijk ons portfolio weergeeft, dat was onze wens.”
Myrna: “De websitebouwer begreep onze wens en dacht met ons mee. Ik kon het echt appreciëren dat hij mijn ideeën niet klakkeloos overnam, maar met een eigen, vernieuwende blik naar de zaken keek. Dat eigen initiatief en deskundig advies vond ik een échte meerwaarde. Bovendien reageerde de webdesigner snel op mijn feedback of opmerkingen. Dat is een fijne manier van samenwerken, zo weet je meteen wat je hebt aan je partner.”
Myrna: “Wij zijn erg tevreden over de website. In ons vak is je website je uithangbord; onze projecten staan erop en dat vormt meteen een bewijs van je vakkundigheid en expertise. Vroeger vermeldde ik bij een offerte dat onze website tijdelijk was. Varamedia geeft me nu eindelijk het gevoel dat ik wil ervaren: trots. De basis is er, we kunnen nu samen met Varamedia verder bouwen aan de website van onze dromen.”
“Ik voel me comfortabel in de samenwerking en gerust. Daarom raad ik Varamedia zéker aan!”
Bekijk zelf het eindresultaat op: www.caneva-s.be
Formulier dat wordt geïntegreerd op de artikels in de vorm van een popup.