Varamedia logo
20+

E-mailmarketing: Bereik je doelen in 2024 met deze 4 stappen

Bereik je doelen in 2024 met deze 4 stappen

Analyseer en leer uit je resultaten van 2023 Begin met het evalueren van je huidige inspanningen (samen met je e-mail marketing bureau). Wat heb je in 2023 specifiek gedaan en hieruit geleerd? Het grondig analyseren van je gegevens is cruciaal om een solide basis te leggen voor dit jaar. Heb je bijvoorbeeld veel nieuwe klanten […]

Dit waren de belangrijkste e-mailmarketing trends in 2023 en dit worden ze voor 2024!

E-mailmarketing in 2023 de belangrijkste trends

1. Hyperpersonalisatie De tijd van onpersoonlijke bulkmails is voorbij. Om een goede relatie met je klanten te onderhouden, is het essentieel om je berichten te personaliseren. Dit gaat verder dan alleen de naam van de klant in de aanhef. In 2023 lag de focus daarom op hyperpersonalisatie, die een stap verder gaat door dynamische content […]

De 7 belangrijkste e-mail automations voor meer omzet van je webshop

De 7 belangrijkste e-mail flows voor meer omzet voor je webshop

1. DE REDDING VOOR VERLATEN WINKELWAGENS Een bezoeker navigeert door je website, vult zijn winkelwagen en… verlaat jouw website zonder te betalen. Zonde! De bezoeker was al zo ver in het afrekenproces. Met behulp van e-mailmarketing heractiveer je klanten die hun winkelwagen vroegtijdig verlaten. Verlaten winkelwagens zijn voor winkeliers een doorn in het oog. Gemiddeld wordt […]

5 tactieken voor meer kwalitatieve leads in 2023

Wat zijn kwalitatieve leads? Als je kwalitatieve leads wil genereren, moet je natuurlijk ook weten wat ze zijn. Daarvoor moeten we je eerst uitleggen wat een lead is. Een lead kan je zien als een kans, een potentiële klant die interesse toont in jouw business. Het zijn mensen die je website bezoeken en daar bijvoorbeeld […]

4 tips voor meer conversie in 2023

wat is zoekmachine optimalisatie-SEO-varamedia

Wat zijn conversies? We spreken van een conversie als een websitebezoeker een door jou gewenste actie uitvoert. Wat gezien wordt als een conversie zal afhangen van de tak waarbinnen jouw business zich bevindt. Denk bijvoorbeeld aan aankopen via de webshop, een contactaanvraag, een afspraak boeken… Om veel conversies te hebben, moet je uiteraard ook conversiemogelijkheden […]

Het contactformulier voor op de pagina's /contact, /diensten, ...

Voor + achternaam(Vereist)
Varamedia logo
Klaar voor een nieuwe samenwerking?