E-mail automation: de 7 belangrijkste e-mail flows voor meer omzet van je webshop

1. DE REDDING VOOR VERLATEN WINKELWAGENS Een bezoeker navigeert door je website, vult zijn winkelwagen en… verlaat jouw website zonder te betalen. Zonde! De bezoeker was al zo ver in het afrekenproces. Met behulp van e-mailmarketing heractiveer je klanten die hun winkelwagen vroegtijdig verlaten. Verlaten winkelwagens zijn voor winkeliers een doorn in het oog. Gemiddeld wordt […]
5 tactieken voor meer kwalitatieve leads in 2023

Wat zijn kwalitatieve leads? Als je kwalitatieve leads wil genereren, moet je natuurlijk ook weten wat ze zijn. Daarvoor moeten we je eerst uitleggen wat een lead is. Een lead kan je zien als een kans, een potentiële klant die interesse toont in jouw business. Het zijn mensen die je website bezoeken en daar bijvoorbeeld […]
4 tips voor meer conversie in 2023

Wat zijn conversies? We spreken van een conversie als een websitebezoeker een door jou gewenste actie uitvoert. Wat gezien wordt als een conversie zal afhangen van de tak waarbinnen jouw business zich bevindt. Denk bijvoorbeeld aan aankopen via de webshop, een contactaanvraag, een afspraak boeken… Om veel conversies te hebben, moet je uiteraard ook conversiemogelijkheden […]